تعلیم

CTET 2021 نوٹیفکیشن اپ ڈیٹس: آج نوٹیفکیشن ہوگا جاری؟ تازہ ترین اپ ڈیٹس دیکھیں

نئی دہلی. سی بی ایس ای سی ٹی ای ٹی 2021 نوٹیفکیشن: مرکزی اساتذہ اہلیت ٹیسٹ (سی ٹی ای ٹی) 2021 کے لیے درخواست کا عمل جلد شروع ہونے والا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سی ٹی ای ٹی 2021 جون امتحان کا نوٹیفکیشن آج یعنی 23 اگست سے 25 اگست تک جاری کیا جا سکتا ہے۔ نوٹیفکیشن جاری ہونے کے بعد امیدوار ctet.nic.in پر جا کر درخواست دے سکیں گے۔

CTET کا تحریری امتحان دسمبر یا جنوری 2022 میں ہوگا۔ اس حوالے سے بورڈ نے آفیشل ویب سائٹ پر ایک نوٹس جاری کیا ہے ، جس میں بتایا گیا ہے کہ اگلے سیشن کا امتحان اب دسمبر 2021 یا جنوری 2022 میں ہوگا۔ نوٹس میں کہا گیا ہے کہ اگلے سیشن سے امتحان کے پیٹرن میں بھی تبدیلی کی جائے گی۔ امتحان میں شرکت کے خواہش مند امیدوار سرکاری ویب سائٹ ctet.nic.in پر جا کر مکمل تفصیلات چیک کر سکتے ہیں۔

نصاب بدل جائے گا۔
سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) نے سنٹرل ٹیچر ایلیجیبلٹی ٹیسٹ (سی ٹی ای ٹی) 2021 کا امتحانی نمونہ تبدیل کر دیا ہے۔ نیز ، اب یہ امتحان آن لائن موڈ میں لیا جائے گا۔ اس وقت سے حقائق کے علم کے بجائے ، تنقیدی سوچ ، مسئلہ حل کرنا ، استدلال ، تصورات کی تفہیم اور درخواست کے علم کی مزید جانچ کی جائے گی۔ اس کا بلیو پرنٹ جلد جاری کیا جائے گا۔ یہ بات قابل غور ہے کہ کوویڈ کے خطرے کے پیش نظر امتحان کا نوٹیفکیشن ملتوی کر دیا گیا۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close