تعلیم

CTET 2021 : نوٹیفکیشن اپ ڈیٹس ، درخواست کی اہلیت اور دیگر تفصیلات جانیں

نئی دہلی (ہندوستان اردو ٹائمز) سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) کے ذریعہ جولائی کے مہینے میں منعقد ہونے والے سنٹرل ٹیچر اہلیت ٹیسٹ (سی ٹی ای ٹی) کا نوٹیفکیشن اگلے ہفتے سرکاری ویب سائٹ پر جاری کیا جا سکتا ہے۔ سی ٹی ای ٹی امتحان سال میں دو بار سی بی ایس ای کے ذریعہ لیا جاتا ہے ، اور جولائی میں ہونے والے امتحان کے لیے مئی میں نوٹیفکیشن جاری کیا جاتا ہے۔ لیکن اس بار کورونا وائرس انفیکشن کی وجہ سے ابھی تک نوٹیفکیشن جاری نہیں کیا گیا۔

پہلے یہ خیال کیا جارہا تھا کہ نوٹیفکیشن جولائی میں جاری کیا جائے گا ، لیکن ایسا نہیں ہوا۔ اگرچہ اب کورونا کی وبا کی صورتحال بہتر ہو رہی ہے ، توقع ہے کہ سی بی ایس ای اگست کے پہلے ہفتے میں نوٹیفکیشن جاری کرسکتا ہے۔

درخواست کے لئے اہل

امیدوار جو کسی بھی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے پوسٹ گریجویشن مکمل کر چکے ہیں وہ CTET کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ پی جی ڈگری کورس کے آخری سال کے امتحان میں شرکت کرنے والے بھی CTET کے لیے درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔ اس کے علاوہ امیدواروں کو 2 سال کی ابتدائی تعلیم کے شعبے میں ڈپلومہ بھی ہونا چاہیے۔

سی ٹی ای ٹی پیپر پیٹرن اور نصاب (کاغذ -1)
بچوں کی نشوونما اور تدریس – 30 نمر
زبان -1 (لازمی) – 30 نمر
زبان -2 (لازمی) – 30 نمر
ریاضی – 30 نمر
ماحولیاتی مطالعہ – 30نمر

CTET پیپر پیٹرن اور سلیبس (پیپر 2)
بچوں کی نشوونما اور تدریس – 30 نمر
زبان – 1 لازمی – 30 نمر
زبان 2 لازمی – 30 نمر
ریاضی اور سائنس یا سماجی سائنس – 60 نمبر۔
کل 150 سوالات
کل مارکس- 150۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ سی ٹی ای ٹی امتحان پاس کرنے والے امیدوار کیندریہ ودیالیہ اور نوودیا ودیالیہ میں ٹیچر بھرتی کے اہل ہیں۔ CTET امتحان پاس کیے بغیر امیدوار ان کالجوں میں پڑھانے کے لیے درخواست نہیں دے سکتے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close