کشمیر

جموں کشمیر: نیلوفر خان کشمیر یونیورسٹی کی پہلی خاتون وائس چانسلر مقرر

سری نگر ، 19 مئی (ہندوستان اردو ٹائمز) جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے جمعرات کو پروفیسر نیلوفر خان، شعبہ ہوم سائنس کو کشمیر یونیورسٹی کا نیا وائس چانسلر مقرر کیا۔اب پروفیسر نیلوفر کشمیر یونیورسٹی کی پہلی خاتون وائس چانسلر ہوں گی۔ کشمیر اینڈ جموں یونیورسٹیز ایکٹ 1969 کے سیکشن 12 کے تحت حاصل اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے لیفٹیننٹ گورنر سیکرٹریٹ نے آج سہ پہر کہا کہ میں کشمیر یونیورسٹی کے چانسلر منوج سنہا، پروفیسر نیلوفر خان کو کشمیر یونیورسٹی کو خط لکھ رہا ہوں۔

لیفٹیننٹ گورنر کے سیکرٹریٹ کی طرف سے جاری کردہ مواصلات میں مزید کہا گیا ہے کہ کشمیر یونیورسٹی کے نئے وائس چانسلر کا چارج سنبھالنے کی تاریخ سے تین (3) سال کی مدت کے لیے نافذ العمل ہو گا۔شرائط و ضوابط کو الگ سے مطلع کیا جائے گا۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ پروفیسر نیلوفر خان پہلی خاتون ہیں جنہیں اس قدیم ترین ادارے کی وائس چانسلر مقرر کیا گیا ہے۔ پروفیسر نیلوفر خان کشمیر یونیورسٹی کے شعبہ ہوم سائنس میں کام کر رہی ہیں۔ وہ ارتھ سائنٹسٹ پروفیسر ہیں۔ یہ طلعت احمد کی جگہ لیں گی، جن کی تین سالہ مدت اگست 2021 میں ختم ہوئی تھی۔

خیال رہے کہ کشمیر یونیورسٹی سری نگر میں واقع ہندوستان کی ایک پریمیئر یونیورسٹی ہے۔ جس کا قیام 1948 میں عمل میں آیا۔ یونیورسٹی کے مرکزی کیمپس کو تین حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے- حضرت بل کیمپس، نسیم باغ کمپلیکس، اور مرزا باغ کمپلیکس۔ کشمیر یونیورسٹی کے 45 الحاق شدہ اور 21 انسٹی ٹیوٹ کالج ہیں۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button