تعلیم

یو جی سی نیٹ پاس طلباء کے لیے اہم نوٹس جاری ، یہاں جانیں۔

نئی دہلی، یکم اگست ۲۰۲۱ (ہندوستان اردو ٹائمز) یونیورسٹی گرانٹس کمیشن (UGC) نے دسمبر 2018 اور جون 2019 میں قومی اہلیت ٹیسٹ (NET) پاس کرنے والے طلباء کو بڑی راحت دی ہے۔ جس کے مطابق وہ طلبہ جو یہ دونوں امتحان پاس کر چکے ہیں لیکن ابھی تک اپنی ماسٹر ڈگری مکمل نہیں کی ہے ، اب وہ 2022 تک اپنی ڈگری مکمل کر سکتے ہیں۔ یہ فیصلہ کمیشن نے کورونا وائرس کے انفیکشن کے پیش نظر لیا ہے۔

اس سلسلے میں یو جی سی کے سیکرٹری پروفیسر رجنیش جین نے تمام ریاستوں اور یونیورسٹیوں کو ایک خط لکھا ہے۔ اس خط میں کہا گیا ہے کہ یہ ریلیف دسمبر 2018 اور جون 2019 میں یونیورسٹیوں اور کالجوں میں اسسٹنٹ پروفیسر کے اہلیت ٹیسٹ کے کامیاب طلباء کو دی جا رہی ہے۔

اس اہلیت ٹیسٹ کے کامیاب طلباء کو اضافی وقت دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے ، جن کی ماسٹر ڈگری ابھی مکمل نہیں ہوئی ہے یا نتیجہ میں تاخیر ہوئی ہے۔

اس کے تحت ، جن طلباء نے NET دسمبر 2018 پاس کیا ہے انہیں 30 جون 2022 تک اور جون 2019 کے کامیاب طلباء کو 31 دسمبر 2022 تک اپنی ماسٹر ڈگری مکمل کرنی ہوگی۔ ایک ہی وقت میں ، اگر ان دونوں امتحانات کے کامیاب طلباء کا نتیجہ وبائی امراض کی وجہ سے جاری نہیں کیا گیا ہے ، تو وہ عارضی طور پر درخواست دے سکتے ہیں۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close