یوپی

وسیم رضوی کا بیان توہین آمیز ، ناقابل قبول؛ اسے گرفتار کیا جائے: گرینڈ مفتی ناصر الاسلام

زمین پر کوئی بھی طاقت قرآن پاک کے ایک لفظ کو بھی نہیں بدل سکتی ، بہت سے لوگوں نے ماضی میں کوشش کی ، لیکن ناکام رہے۔ عالم دین نے کہا کہ رضوی ایک غیر وجود ہے جسکی کوئ ساخت ہی نہیـــــــں ہے.

جموں کشمیر، ۱۳ مارچ / ہند وستان اردو ٹائمز/ بیروچیف – جے کے – زمان نور/ جموں و کشمیر کے مذہبی اسکالر گرینڈ مفتی نے قرآن کریم کی 26 آیات کو حذف کرنے کے لئے سپریم کورٹ سے رجوع کرنے پر وسیم رضوی پر سختی سے اتر آئے ہیں ، انہوں نے کہا ہے کہ رضوی کے دعوے سراسر توہین آمیز ، ناقابل قبول ہیں اور انہیں فوری طور گرفتار کیا جانا چاہئے۔

(کے این او) کے مطابق ایک خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کشمیر کے گرینڈ مفتی ناصر الاسلام نے کہا کہ قرآن اخوت کی تعلیم دیتا ہے اور ہر طرح کے تشدد کو مسترد کرتا ہے۔ “وسیم رضوی قرآن کو سمجھ نہیں پا رہے ہیں اور بجائے اس کے خلاف بول رہے ہیں۔ ہمارے پیارے نبی کریم ﷺ نے مکہ فتح کرنے کے بعد بیان کیا (لا یسرب القلم یوم… .. — تم نے اب تک جو بھی غلط کام کیا اسے بھول جاؤ ، میں سب کو معاف کرتا ہوں)۔ قرآن پاک میں اس کا تذکرہ ہے اور اس کی واضح مثال ہے کہ قرآن تشدد کی نہیـــــــں بلکہ معافی اور انصاف کی تعلیم دیتا ہے۔ .

حضرت مفتی نے لوگوں سے نظم و ضبط برقرار رکھنے کی اپیل کی۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close