عجیب و غریب

ہوائی جہاز میں سگریٹ نوشی : بابی کٹاریہ کیخلاف لک آؤٹ سرکلر جاری

نئی دہلی، 3 ستمبر (ہندوستان اردو ٹائمز) دہلی پولیس نے سوشل میڈیا اسٹارباڈی بلڈر بوبی عرف بلونت کٹاریہ کے خلاف ایک لک آؤٹ سرکلر (ایل او سی) جاری کیا ہے۔ پولس کے مطابق وہ مفرور ہے اور تفتیش میں شامل نہیں ہو رہا ہے۔ پچھلے مہینے، پولس نے اس کے خلاف ایک ایف آئی آر درج کی تھی جب اس نے ایک ویڈیو ریکارڈ کی تھی جس میں وہ اسپائس جیٹ طیارے کے اندر سگریٹ جلاتا نظر آتا ہے۔

ڈی سی پی (ایئرپورٹ) تنو شرما نے کہا کہ بابی عرف بلونت کٹاریہ کے خلاف ایل او سی جاری کر دیا گیا ہے اور مزید تحقیقات جاری ہیں۔ اس ویڈیو کو گزشتہ ماہ سوشل میڈیا پر کئی لوگوں نے شیئر کیا تھا، جس کے بعد مرکزی شہری ہوابازی کے وزیر جیوتی رادتیہ سندھیا نے معاملے کی تحقیقات کا حکم دیا تھا۔یہ واقعہ 24 جنوری کو ایئر لائن کے نوٹس میں آیا اور اس نے 2 فروری کو گڑگاؤں پولیس میں شکایت درج کرائی، جس میں کہا گیا کہ یہ معاملہ آئی جی آئی ایئرپورٹ سے متعلق ہے۔

شکایت کنندہ، جس بیر چودھری، منیجر، اسپائس جیٹ کے قانونی اور کمپنی امور، نے پھر 13 اگست کو دہلی پولیس میں شکایت درج کرائی، جس میں الزام لگایا گیا کہ کٹاریہ اپنے مداحوں کو اس طرح کے غیر قانونی کاموں کی تقلید کرنے اور خطرناک رویے کی پیروی کرنے کی ترغیب دے رہاہے۔قانونی رائے لینے کے بعد، دہلی پولیس نے سیفٹی آف سول ایوی ایشن ایکٹ، 1982 کے خلاف غیر قانونی کاروائیوں کو دبانے کی دفعہ 3 کے تحت ایف آئی آر درج کی۔ ویڈیو میں، کٹاریہ کو ہوائی جہاز کی سیٹ پر لیٹے ہوئے اور سگریٹ جلاتے ہوئے اور ایک دو پف لیتے ہوئے دیکھا جا رہا ہے، جس سے حفاظتی خطرہ لاحق ہے۔

چودھری نے اپنی شکایت میں کہاکہ 24 جنوری کو مختلف سوشل میڈیا ہینڈلز کے ذریعے ہمارے نوٹس میں آیا، جس میں سوشل میڈیا پر اثر انداز کرنے والے کٹاریہ کے خلاف سخت کاروائی کرنے کی درخواست کی گئی، جس نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس سے ایسی ویڈیوز اور تصاویر اپ لوڈ کی تھیں جن میں وہ سگریٹ نوشی کر رہا تھا۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button