آئی پی ایل

گمبھیر نے آر سی بی کی کپتانی چھوڑنے کے کوہلی کے اعلان پر طنز کیا

نئی دہلی20ستمبر (ہندوستان اردو ٹائمز) کوہلی نے بھارت کی ٹی 20 کپتانی سے ریٹائرمنٹ کے اعلان کے بعد اپنے ایک اور بڑے فیصلے سے سب کو حیران کردیا ہے۔ کوہلی نے اب آئی پی ایل میں آر سی بی ٹیم کی کپتانی چھوڑنے کا فیصلہ کیا ہے۔ آئی پی ایل 2021 کے اس سیزن کے بعد وراٹ کوہلی آر سی بی کی بھی کپتانی چھوڑ دیں گے۔ ہندوستان کے سابق اوپنر گوتم گمبھیر نے کوہلی کی جانب سے کپتانی چھوڑنے کے اچانک فیصلے پرکوہلی پر طنز کیاہے۔وراٹ کوہلی اور گوتم گمبھیر کے باہمی تعلقات اتنے اچھے نہیں رہے ہیں۔ دونوں آئی پی ایل میں درمیانی گراؤنڈ پر ایک دوسرے کے ساتھ الجھے ہوئے ہیں۔

وراٹ کوہلی کے آر سی بی کی کپتانی چھوڑنے کے اعلان کے بعد گوتم گمبھیر نے شدید رد عمل ظاہر کیا ہے۔ گمبھیر نے اسٹار اسپورٹس پرکہاہے کہ ہاں ، میں اس فیصلے سے حیران ہوں۔ یہ فیصلہ ٹورنامنٹ کے دوسرے مرحلے سے ٹھیک پہلے کریں۔ اگر آپ چاہتے تو آپ ٹورنامنٹ ختم ہونے کے بعد یہ فیصلہ کر سکتے تھے۔ اس سے ٹیم قدرے پریشان اور جذباتی ہو سکتی ہے۔

گوتم گمبھیر کے مطابق وراٹ کوہلی کے ایسا کرنے سے آر سی بی ٹیم کی کارکردگی متاثر ہوگی۔ گوتم گمبھیر نے کہا ہے کہ آر سی بی اس آئی پی ایل سیزن میں بہت اچھی پوزیشن میں ہے۔ آپ ٹیم پر اضافی دباؤ کیوں ڈالنا چاہتے ہیں ، ویرات کے لیے ٹیم پر ٹائٹل جیتنے کے لیے اضافی دباؤ پڑے گا۔ آپ ایک شخص کے لیے ٹائٹل نہیں جیتنا چاہتے ، آپ اسے پوری فرنچائز کے لیے کرنا چاہتے ہیں۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close