کھیل

کرکٹ کی کچھ اہم خبریں:بھارت سری لنکاسریزکاآج سے آغاز،محمدسمیع بیٹی کی سالگرہ پرجذباتی ہوئے،خصوصی پیغام بھیجا،روہت کی میدان میں واپسی

کولمبو17جولائی(ہندوستان اردو ٹائمز ) ہندوستانی ٹیم میں شاید بہت سارے اسٹار کھلاڑی نہ ہوں لیکن اس کے نوجوان اس کو ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ اسکواڈ میں جگہ دلانے کے لیے پوری کوشش کر رہے ہیں اور اس طرح سری لنکا کے خلاف چھ میچوں کی محدود اوورز کی سیریزہے۔ اتوار کو پہلے ون ڈے سے شروع ہونے والی سریزکے دلچسپ ہونے کاامکان ہے۔کسی بھی بین الاقوامی سیریز میں جیت کلیدی حیثیت رکھتی ہے لیکن ہندوستان اس ٹور میں کچھ نئے گروپ آزما سکتا ہے۔ یہ سیریز سری لنکن ٹیم میں کوویڈ 19 کے کچھ معاملات کے بعد پانچ دن تاخیر سے شروع ہورہی ہے۔

سیریز میں تین ون ڈے اور زیادہ سے زیادہ تین ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میچز کھیلے جائیں گے۔داسن شناکا پچھلے چار سالوں میں ٹیم میں 10 ویں کپتان ہوں گے اور دھننجے ڈی سلوا اور فاسٹ بولر دوشمنت چمرا کو چھوڑ کر ایسا کوئی کھلاڑی نظر نہیں آتا جو شیکھر دھون کے زیرقیادت ہندوستانی ٹیم کو سخت چیلنج دے سکے۔ہندوستانی ٹیم میں صرف پرتھوی شاہ ، دھون ، ہاردک پانڈیا اور بھونیشور کمار ہی پلنگ الیون میں جگہ بنالیں گے تاہم دیگر مقامات کے لیے ایک سے زیادہ دعویدار ہیں۔ایشان کشن اور سنجو سیمسن بھی وکٹ کیپر کے دعویدار ہیں۔ یہ فطری بات ہے کہ ایسی صورتحال میں ٹیم مینجمنٹ کو اگلے 11 دن تک بہت سارے سوالوں کے جوابات ڈھونڈنے ہوں گے۔

جبکہ وراٹ کوہلی کے زیر قیادت ٹیم انگلینڈ میں اپنے ٹیسٹ ریکارڈ میں بہتری لانے کے لیے پرعزم ہے۔ بیشتر ہندوستانی کھلاڑی باقاعدگی سے ٹی ٹونٹی کھیل رہے ہیں۔ ٹی 20 ورلڈ کپ سال کے آخر میں ہونا ہے اور ایسی صورتحال میں ہر کھلاڑی اپنے دعوے کو مستحکم کرنے کی کوشش کرے گا۔ہندوستانی ٹیم میں چھ کھلاڑی موجود ہیں جو اس سے قبل بین الاقوامی میچ نہیں کھیلے ہیں لیکن دراوڈ نے واضح کیا ہے کہ اس ٹور میں سب کو موقع دینا مشکل ہوگا۔نئے کھلاڑیوں میں اسپنر ورون چکرورتی اور بائیں ہاتھ کے فاسٹ بالر چیتن سکریا ٹی 20 ورلڈ کپ کے لیے ٹیم میں جگہ کے دعویدار ہیں۔دھون کو خود متحدہ عرب امارات میں ہونے والے ورلڈ کپ کے لئے ٹیم میں جگہ کا یقین نہیں ہے ۔ دھون صرف ٹاپ آرڈر میں ہی بیٹنگ کرسکتے ہیں اور بھارتی کپتان اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کے لیے تیارہیں۔بھونیشور کا بھی یہی حال ہے جو ٹی ٹوئنٹی ٹیم کا آغاز بطور مرکزی بالرکی حیثیت سے جسپریت بمراہ کے ساتھ کرناچاہتے ہیں۔میچ ہندوستانی وقت کے مطابق سہ پہر تین بجے شروع ہوگا۔

محمدسمیع بیٹی کی سالگرہ پر جذباتی ہوئے، انگلینڈ سے خصوصی پیغام بھیجا

ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بالر محمد سمیع کی بیٹی عائرہ آج 6 سال کی ہوگئیں۔ ٹیم انڈیا کے تجربہ کار تیز گیند بازسمیع اس وقت انگلینڈ میں ہیں۔ سمیع نے بیٹی کی سالگرہ کے موقع پر سوشل میڈیا پر ایک خصوصی پیغام شیئر کیا۔اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر عائرہ کی ایک پرانی تصویر شیئر کرتے ہوئے محمدسمیع نے انہیں سالگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے لکھاہے کہ سالگرہ مبارک ہو میری پیاری بیٹی۔ آپ میرے لیے ناقابل یقین حد تک قابل قدر ہیں۔ مجھے امید ہے کہ آپ کو احساس ہو گا کہ آپ میرے لیے سب کچھ ہیں۔آپ ایک مثبت ، دلکش اور خوبصورت لڑکی ہیں۔ مجھے فخر ہے کہ آپ کو اپنی بیٹی کہتے ہیں۔ میری چھوٹی بچی کوسالگرہ مبارک ہو!

چھٹی ختم ، اب کام شروع ، روہت شرما نے میدان میں واپسی کی تصویرشیئر کی

ٹیم انڈیا نے انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریزکی تیاری شروع کردی ہے۔ کپتان وراٹ کوہلی کی سربراہی میں کھلاڑی ایک تربیتی سیشن میں حصہ لیتے ہوئے دیکھے گئے۔ انگلینڈ میں تین ہفتوں کے وقفے کے بعد ہندوستانی کھلاڑی جمع ہوگئے ہیں۔ہندوستانی کھلاڑی کو ورلڈ ٹیسٹ چیمپیئن شپ(ڈبلیو ٹی سی) کے فائنل کے بعد وقفہ ملا۔ اس لمبے وقفے کے دوران وراٹ کوہلی ، روہت شرما ، مینک اگروال ، اجنکیا رہانے اور ایشانت شرماکو اپنی بیویوں کے ساتھ گھومتے پھرتے دیکھا گیا۔ٹیم انڈیا وقفے کے بعد میدان میں واپس آگئی ہے۔ کھلاڑیوں نے تربیتی سیشن میں حصہ لیا۔ کپتان وراٹ کوہلی ، روہت شرما ، رویندر جڈیجا اور ایشانت شرما میدان میں پسینہ بہاتے نظر آئے۔اوپنر روہت شرما نے تربیتی سیشن کی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کیں ۔انہوں نے کیپشن میں لکھاہے کہ چلو بھائی ، چھٹی ختم ہوگئی ہے ۔ اب کام شروع ہوجاتا ہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

Back to top button
Close
Close