کھیل

شعیب اختر نے کہا : 4 سال قبل سوشانت میں اعتماد کا فقدان دکھائی دیا بغیر کسی ثبوت کے سلمان جیسی مشہور شخصیت پر الزام لگانا غلط ہے

کراچی ،29 ؍ جون ( آئی این ایس انڈیا ) پاکستان کے سابق تیز گیندباز شعیب اختر نے کہا کہ 4 سال قبل سوشانت سنگھ راجپوت میں اعتماد کا فقدان دیکھا گیا تھا۔ 2016 میں اختر نے ممبئی میں سوشانت سے ملاقات کی۔ پھر دونوں کے مابین کوئی بات نہیں ہوئی۔ اختر نے کہا کہ سلمان خان جیسی کسی بھی بالی ووڈ کی مشہور شخصیات پر الزام لگانا درست نہیں ہے۔

بالی ووڈ کے 34 سالہ اداکار نے 14 جون کو فلیٹ میں لٹک کر خودکشی کرلی۔اختر نے کہاکہ میں نے 2016 میں ممبئی میں سوشانت سے ملاقات کی تھی۔ سچ پوچھیں تو میں نے اس وقت اعتماد کی بہت کمی دیکھی۔ وہ سر جھکا کر مجھ سے چلا گیا تھا۔ تب میرے دوست نے مجھے بتایا کہ وہ ایم ایس دھونی فلم میں مرکزی کردار ادا کررہے ہیں۔ اختر نے کہاکہ مجھے لگا کہ انہیں اب ان کی اداکاری دیکھنی چاہئے۔ وہ بہت شرمندہ تھا۔ فلم ہٹ ثابت ہوئی اور سوشانت نے بھی اس میں اچھی کمائی کی۔ لیکن مجھے پھر بھی افسوس ہے کہ میں انہیں وہاں رک کر زندگی کے بارے میں بات نہیں کرسکا۔ میں ان سے اپنے زندگی کے تجربات شیئر کرسکتا تھا۔

فلم ایم ایس دھونی انٹولڈ اسٹوری 30 اکتوبر 2016 کو ریلیز ہوئی تھی۔انہوں نے کہاکہ اپنی زندگی کو ختم کرنے کا کوئی آپشن نہیں ہونا چاہئے۔ جب بھی آپ کو یہ لگے کہ آپ پریشانی میں ہیں، آپ کو بات کرنی چاہئے۔ ایسی حالت میں آپ کو مدد کی ضرورت ہوتی ہے۔ اختر نے کہا کہ جب میں نے اپنے کرکٹ کیریئر کا آغاز کیا تو وسیم اکرم اور وقار یونس سلمان خان اور شاہ رخ خان کی طرح تھے۔ مجھے اپنا کیریئر بنانے کے لئے بھی سخت محنت کرنی پڑی۔اس لیے کسی بھی شخصیات پر ثبوت کے بغیر الزام لگانا درست نہیں ہوگا۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

Back to top button
Close
Close