پٹنہ

بہارکے نوجوانوں کے لیے خوشخبری : ہائی اسکولوں اور کالجوں میں 1200 لائبریرین کی تقرری ہوگی

پٹنہ 27فروری(آئی این ایس انڈیا) بہارکے نوجوانوں کے لیے خوشخبری ہے۔ بہار میں نوکریاں آنے والی ہیں۔ دراصل بہار کے 12 سو ہائی اسکولوں اور کالجوں میں بہار میں لائبریرین کی نوکریاں ہوں گی۔ کالجوں میں 900 کے قریب ہائی اسکولوں اور 300 لیوٹریئرین کی تقرری ہوگی۔ بی ایس ایس سی کے ذریعے تقرری کا عمل مکمل ہوگا۔ جمعہ کو وزیر تعلیم وجے کمار چودھری قانون ساز کونسل میں محکمہ تعلیم پریمچند مشرا کے سوالات کے جواب دے رہے تھے۔

انہوں نے کہاہے کہ لائبریرین کی تقرری جلد ہی ریاست کے ہائرسیکنڈری اسکولوں اورکالجوں میں ہوگی۔ یہ بحالی اسٹاف سلیکشن کمیشن (بی ایس ایس سی) سے ہوگی۔ حکومت اس عمل کو شروع کر رہی ہے۔ وزیر تعلیم پریم چند مشرا کے سوالوں کے جواب دے رہے تھے۔یہ انتظام ریاست کے 893 ہائی اسکولوں اورتقریباََ تین سوکالجوں میں کیاجائے گا۔ حکومت لائبریرین اہلیت کے امتحان کے لیے اصول تیار کررہی ہے۔

وزیر تعلیم نے ایوان کوبتایاہے کہ لائبریرین کی ضرورت کا اندازہ کرتے ہوئے اہلیتی ٹیسٹ کروانے کا فیصلہ کیا جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی کالجوں میں تیسری قسم کے عہدے پراسسٹنٹ لائبریرین / لائبریری اسسٹنٹ کی تقرری کا عمل جامعات کی سطح سے کیاگیاتھا۔ اب اسٹاف سلیکشن کمیشن کو یہ ذمہ داری دی جائے گی کہ وہ تدریسی اہلکاروں کی بھرتی کے عمل میں شفافیت لائیں۔اس سلسلے میں ، بہار یونیورسٹی ایکٹ کے متعلقہ سیکشن میں مذکور دفعات میں ترمیم کا عمل جاری ہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close