پٹنہ

الیکشن میں بہت کچھ کھیل کھیلاجاناباقی، یشونت سنگھ نے بہار کی سیاست میں دستک دی

پٹنہ27جون(آئی این ایس انڈیا) سابق مرکزی وزیر یشونت سنہانے ایک بار پھر بہار کی سیاست میں دستک دی ہے۔ یشونت سنہا نے ہفتہ کے روز پٹنہ میں بدلو بہار ، بہتر بہاربناؤکے نام سے ایک مہم کا آغاز کیا۔یشونت سنہا کے مطابق بہار کے انتخابات میں ابھی بہت کچھ کھیلاجاناباقی ہے۔یشونت سنہا نے کہا کہ بہار جیسی غریب ریاست میں تمام جماعتوں کے لیے ورچوئل ریلی یا ڈیجیٹل مہم ممکن نہیں ہے۔کچھ جماعتوں کو اس سے فائدہ ہوگا کیونکہ وہ حقیقت سے بالاترہیں۔

سنہا نے واضح کیا کہ آئندہ انتخابات میں ان کے ساتھ آنے والے لوگ انتخابات میں حصہ لیں گے ، انہوں نے کہاہے کہ وہ ضرور لڑیں گے لیکن کیا وہ الیکشن لڑیں گے۔ اس کا فیصلہ اتفاق سے ہوگا۔یشونت سنہا کے پروگرام میں دیویندر یادو ، ارون کمار اور نریندر سنگھ جیسے بہت سے سابق ممبران پارلیمنٹ موجودتھے۔انہوں نے واضح کیاہے کہ کوئی بھی ان کے ساتھ آنے میں آزاد ہے ، لیکن اگر کوئی شرط لے کر آتا ہے تو انھیںاس پر غور کرنا پڑے گا۔ اپنے فیصلے کے بارے میں سنہانے کہاہے کہ ان کی زندگی میں کئی بار بڑے فیصلے ہوئے ہیں ،کچھ فیصلے تیاری کے ساتھ لیے گئے ہیں اور کچھ اندھیرے میں چھلانگ لگانے کی طرح رہے ہیں۔

پریس کانفرنس کے دوران ، یشونت سنہا نے نتیش کمارپرکڑی تنقید کی۔ انہوں نے کہاہے کہ پچھلے پندرہ سالوں میں نتیش کمار نے کام نہیں کیا جوبڑانقصان ہے۔انہوں نے کہاہے کہ بہار گذشتہ کئی سالوں سے اس انڈیکس میں سب سے نیچے ہے۔انھوں نے یہاں کہا ہے کہ اب وہاں تحریک کی کوشش ہے۔یشونت سنہا کے مطابق بہار کے انتخابات میں ابھی بہت کچھ کھیلاجاناباقی ہے۔

یشونت سنہا نے کہا کہ بہار جیسی غریب ریاست میں تمام جماعتوں کے لیے ورچوئل ریلی یا ڈیجیٹل مہم ممکن نہیں ہے۔ کچھ جماعتوں کو اس سے فائدہ ہوگا کیونکہ وہ حقیقت سے بالاترہیں۔ انہوں نے کہاہے کہ اگر انہیں ڈیجیٹل کے ذریعے انتخابی مہم چلانے کا حکم دیا جائے گا تو وہ اس کی مخالفت کریں گے۔ جب انہیں بہارمیں انتخابات کرانے کے لیے کہاگیاتو انہوں نے کہاہے کہ الیکشن کمیشن کو غور کرنا چاہیے کہ آیا یہ اوقات مناسب ہیں یا نہیں ، لیکن مجھے یقین ہے کہ انتخابات کو طویل عرصہ تک نہیں چلنا چاہیے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

یہ بھی پڑھیں
Close
Back to top button
Close
Close