پٹنہ

پٹرول اورڈیزل کی قیمت میں اضافے کے خلاف تیجسوی یادواورتیج پرتاپ یادوکااحتجاجی مارچ

لاک ڈائون کے معاشی بحران کے بعدبھی عوام پرمہنگائی کابوجھ ڈالاگیا

پٹنہ25جون(آئی این ایس انڈیا) جمعرات کو آر جے ڈی نے پٹرول اور ڈیزل کی بڑھتی قیمتوں کے خلاف احتجاجی مارچ کیا۔ تیج پرتاپ یادو اور تیجسوی یادو پٹنہ کے 10 سرکلر روڈ پر رابڑی دیوی کی رہائش گاہ سے ایم ایل اے اور کارکنوں کے ساتھ سائیکل پرگئے۔

اسی وقت تیج پرتاپ کورسی کے ساتھ ٹریکٹر کھینچتے ہوئے دیکھاگیا۔ کچھ کارکنان بائیک کو کارٹ پر رکھ کر احتجاج میں شامل ہوئے۔ تیج پرتاپ نے کہا کہ ڈیزل کی قیمت میں اتنا اضافہ ہوا ہے کہ کسان کے لیے ٹریکٹرچلاناممکن نہیں ہے۔ ہم اسے ظاہر کرنے کے لیے ٹریکٹرکورسی کے ساتھ کھینچ رہے ہیں۔

تیجسوی یادونے کہاہے کہ ملک میں پہلی بار ایسا ہوا ہے کہ ڈیزل کی قیمتیں پٹرول کی قیمتوں سے کہیں زیادہ ہوگئیں۔ یہ حیرت انگیز ہے یہ ممکن ہے اگر مودی موجود ہوں۔ لوگ پہلے ہی کورونا کی وجہ سے پریشان تھے۔ غریبوں کی روزی چھینی گئی۔ لوگ بے روزگار ہوچکے ہیں۔

لوگ کرونا کے اس تباہی سے بھی باز نہیں آسکے تھے کہ حکومت نے پٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں اضافہ کیا اور مہنگائی کا بوجھ ڈالا۔ مہنگائی کی لپیٹ میں آنا عوام کے بس میں نہیں ہے۔ سب جانتے ہیں کہ جب پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ ہوتا ہے تو ہر چیز کی قیمتیں بڑھ جاتی ہیں۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

یہ بھی پڑھیں
Close
Back to top button
Close
Close