تعلیمحیدرآباد

ٹی ایس پی ایس سی بھرتیاں، 544 اسسٹنٹ پروفیسرز اور دیگر آسامیاں کیلئے درخواست طلب، اردوکی آسامیاں بھی شامل

تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سروس کمیشن (TSPSC) نے کمشنر آف کالجیٹ ایجوکیشن کے زیر کنٹرول گورنمنٹ ڈگری کالجوں میں اسسٹنٹ پروفیسرز (لیکچررس)، فزیکل ڈائرکٹرس، اور لائبریرین کے عہدوں کے لیے 544 آسامیوں کو مطلع کیا ہے۔ درخواست کا عمل 31 جنوری 2022 کو شروع ہوگا اور درخواست فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 20 فروری 2023 ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار www.tspsc.gov.in پر آن لائن درخواست دے سکیں گے۔

تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سروس کمیشن بھرتی کی خالی آسامیوں کی تفصیلات: یہ بھرتی مہم کمشنر آف کالجیٹ ایجوکیشن کے زیر کنٹرول گورنمنٹ ڈگری کالجوں میں اسسٹنٹ پروفیسرز (لیکچررز)، فزیکل ڈائریکٹرز اور لائبریرین کی 544 آسامیوں کو پر کرنے کے لیے چلائی جا رہی ہے۔

اسسٹنٹ پروفیسر کی آسامیاں:

انگریزی: 23

تیلگو: 27

اردو: 2

سنسکرت: 5

اعداد و شمار: 23

مائیکرو بائیولوجی: 5

بائیو ٹیکنالوجی: 9

اپلائیڈ نیوٹریشن: 5

کمپیوٹر سائنس اور ایپلی کیشنز: 311

بزنس ایڈمنسٹریشن: 39

کامرس- کاروباری تجزیات (اسپیشلائزیشن): 8

ڈیری سائنس: 8

فصل کی پیداوار: 4

ڈیٹا سائنس: 12

ماہی پروری: 3

کامرس- غیر ملکی تجارت (تخصص): 1

کامرس- ٹیکسیشن (اسپیشلائزیشن): 6

فزیکل ڈائریکٹر: 29

لائبریرین: 24

کتابوں کا ترجمہ:

یونیورسٹی گرانٹس کمیشن (UGC) کے چیئرپرسن ایم جگدیش کمار نے بین الاقوامی پبلشرز کے نمائندوں سے ملاقات کی ہے تاکہ ان کی کتابوں کا ترجمہ کرنے کے لیے ایک روڈ میپ پر تبادلہ خیال کیا جا سکے جس کے تحت ہندوستانی زبانوں میں انڈرگریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ کورسز متعارف کرائے جائیں۔ ہائیر ایجوکیشن ریگولیٹر نے ہندوستانی زبانوں کو فروغ دینے کے لیے مرکزی وزارت تعلیم کے تحت ماہرین کا ایک پینل تشکیل دیا ہے۔

یو جی سی نے ملک بھر میں کامرس، ہیومینٹیز اور سائنس سمیت علاقائی زبانوں میں انڈرگریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ کورسز متعارف کرانے کے لیے روڈ میپ تیار کرنے کے لیے ایک اعلیٰ کمیٹی بھی تشکیل دی۔ کمار نے بدھ کو پبلشرز کے نمائندوں سے ملاقات کی جن میں اسپرنگر نیچر، ٹیلر اینڈ فرانسس، کیمبرج یونیورسٹی پریس انڈیا، سینگج انڈیا اور میک گرا-ہل انڈیا شامل ہیں تاکہ تراجم پر تبادلہ خیال کیا جا سکے۔ کمار نے کہا کہ ہر پبلشر اب ان کتابوں کی فہرست تیار کرے گا جن کا ہندوستانی زبانوں میں ترجمہ کیا جا سکتا ہے۔

تفصیلی نوٹیفکیشن TSPSC کی آفیشل ویب سائٹ www.tspsc.gov.in پر 31 جنوری سے دستیاب ہوگا۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button