کھیل

ٹیم انڈیا: ٹی 20 ورلڈ کپ میں ہندوستانی ٹیم کیا ہوگی، بی سی سی آئی کے صدر سورو گانگولی نے اشارہ دے دِیا

نئی دہلی، 18 جون (ہندوستان اردو ٹائمز) T20 ورلڈ کپ 2022 اکتوبر اور نومبر کے مہینوں میں ہوگا۔ آسٹریلیا میں ہونے والے اس ٹورنامنٹ کے لیے ہندوستانی ٹیم نے پہلے ہی سے تیاریاں شروع کر دی ہیں۔ اب تک ٹی ٹوئنٹی ٹیم کے زیادہ تر کھلاڑیوں کا فیصلہ بھی ہو چکا ہے۔ اس دوران بی سی سی آئی کے صدر سورو گنگولی کا بڑا بیان سامنے آیا ہے۔

گنگولی نے کہا ہے کہ اگلے ماہ انگلینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز میں سلیکٹرز ان کھلاڑیوں کو موقع دیں گے جو ورلڈ کپ پلان کا حصہ ہیں۔ گنگولی کے اس بیان سے صاف ہے کہ جولائی میں انگلینڈ کے خلاف ٹی 20 سیریز کے لیے ٹیم انڈیا کے اعلان کے ساتھ ہی ورلڈ کپ ٹیم کی تصویر بھی کافی حد تک واضح ہو جائے گی۔2021 کے T20 ورلڈ کپ میں ہندوستان کی خراب کارکردگی کے بعد کافی ہنگامہ ہوا تھا۔ نئے کوچ راہل دڑاوڑ اور کپتان روہت شرما نے کہا تھا کہ وہ T20 ورلڈ کپ کی تیاری بہت پہلے سے شروع کر دیں گے۔ اب ٹی 20 ورلڈ کپ کے لیے ہندوستانی ٹیم کے اہم کھلاڑیوں کے نام کا تقریباً فیصلہ ہو چکا ہے۔ہندوستان کے اہم کھلاڑی جنوبی افریقہ کے خلاف ٹی 20 سیریز میں نہیں کھیل رہے ہیں۔ کپتان روہت شرما سے لے کر ویراٹ کوہلی اور جس پریت بمراہ جیسے کھلاڑیوں کو آرام دیا گیا ہے۔ تاہم گنگولی کے مطابق انگلینڈ کیخلاف سیریز میں تمام اہم کھلاڑی کھیلیں گے اور ان میں سے زیادہ تر کھلاڑیوں کو ٹی ٹوئنٹی ٹیم میں جگہ دی جائے گی۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق گنگولی نے کہا کہ راہل دڑاوڑ اس چیز کو دیکھ رہے ہیں، وہ ایک وقت کے بعد کھلاڑیوں کو مسلسل مواقع دینے کی کوشش کر رہے ہیں۔یہ بھی کہا جاتا ہے کہ ہندوستانی ٹیم کے کوچ راہل ڈریوڈ اور کپتان روہت شرما ٹیم کا تقریباً فیصلہ کر چکے ہیں۔ کے ایل راہل، ویراٹ کوہلی، جس پریت بمراہ، یوزویندر چہل، ہاردک پانڈیا اور بھونیشور کمار جیسے کھلاڑیوں کی جگہ ٹیم میں تقریباً طے ہے، لیکن کچھ جگہوں کے لیے بہت سے کھلاڑی میدان میں ہیں۔T20 ورلڈ کپ کے لیے ہندوستان کا ممکنہ اسکواڈکچھ یوں ہے ۔ روہت شرما (کپتان)، کے ایل راہل، ویراٹ کوہلی، شریاس ایئر، سوریہ کمار یادو، رشبھ پنت، ہاردک پانڈیا، دنیش کارتک، وینکٹیش ایر، رویندرا جڈیجہ، واشنگٹن سندر، بھونیشور کمار، ہرشل پٹیل، محمد شامی، جس پریت بمراہ، اویس خان ، یوزویندر چہل۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button