بنگال

نصرت جہاں کے بیٹے کی پیدائش کے سرٹیفکیٹ نے باپ کے نام کا راز فاش کردیا ، پڑھیں مکمل تفصیلات

کولکتہ۔ مغربی بنگال کی حکمران ترنمول کانگریس کی رکن پارلیمنٹ اور اداکارہ  نصرت جہاں کے بیٹے کے والد کا نام سامنے آیا ہے۔ کچھ دن پہلے ، مبینہ ساتھی بنگالی اداکار یش داس گپتا (یش داس گپتا) کا نام نصرت کے بیٹے کے پیدائشی سرٹیفکیٹ پر باپ کے طور پر لکھا گیا ہے ، جو ماں بن گئی۔

خاص بات یہ ہے کہ اس سے قبل اداکارہ نے بچے کے والد کے نام کے بارے میں معلومات دینے سے انکار کر دیا تھا۔ نصرت نے 26 اگست کو بیٹے کو جنم دیا۔ بیٹے کی پیدائش کے بعد سے یہ سوال اٹھ رہا تھا کہ اس کا باپ کون ہے ، کیونکہ نصرت بچے سے پہلے ہی اپنے شوہر نکھل جین سے علیحدگی کا اعلان کر چکی ہے۔ نصرت نے اپنی شادی کو غیر قانونی قرار دے دیا تھا۔ واضح رہے کہ نکھل جین کا ہی آفیشیل نام یش داس گپتا ہے

نصرت جہاں نے اپنے بیٹے کے والد کا انکشاف کرتے ہوئے کہا ، ‘میرے خیال میں یہ ایک غلط سوال ہے اور یہ ایک عورت کے کردار کے بارے میں ایک غلط نقطہ نظر کو ظاہر کرتی ہے ، باپ کون ہے؟ کیا باپ جانتا ہے کہ بیٹے کا باپ کون ہے؟ ہم جانتے ہیں کہ یہ لمحہ ہمارے لیے بہت خاص ہے اور ہم اچھا وقت گزار رہے ہیں۔ میں اور یش بہت خوش ہیں۔ بتادیں کہ پیدائش سے ہی والد کے نام کے بارے میں قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں۔


ہندوستان اردو ٹائمز پر دیوبند کی خبروں سے باخبر رہنے کے لیئے اس لنک پر کلک کریں

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close