بنگلور

مویشی اسمگلنگ معاملہ: ای ڈی نے سہگل حسین کی والدہ اور بیوی کو کیا طلب

بنگال ، 19ستمبر ( ہندوستان اردو ٹائمز) انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) مغربی بنگال میں کروڑوں روپے کے مویشیوں کی اسمگلنگ معاملہ کی جانچ کر رہی ہے۔ای ڈی نے پیر کو سہگل حسین کی ماں اور بیوی کو طلب کیا۔ سہگل حسین ترنمول کانگریس کے داغدار لیڈر انبرتا مونڈل کے محافظ تھے۔ ان دونوں کو اس ہفتے قومی راجدھانی میں ای ڈی ہیڈکوارٹر میں موجود رہنے کو کہا گیا ہے۔

ای ڈی ذرائع کے مطابق حسین کو ملنے والی رقم کا ایک حصہ ان کی والدہ اور بیوی کے نام منتقل کیا گیا تھا۔ دونوں سے اس بارے میں پوچھ گچھ کی جائے گی۔ حسین اور منڈل دونوں اس وقت عدالتی حراست میں ہیں۔غیر قانونی جائیدادیں بنیادی طور پر سینٹرل بیورو آف انوسٹی گیشن (سی بی آئی) کے اہلکاروں نے ان کی گرفتاری سے قبل منتقل کی تھیں۔ ای ڈی حکام کو شبہ ہے کہ یہ تبادلہ جان بوجھ کر کیا گیا تھا۔حال ہی میں ای ڈی سہگل حسین کو نئی دہلی لے جانا چاہتی تھی اور وہاں ان سے پوچھ گچھ کرنا چاہتی تھی۔

تاہم نئی دہلی میں راؤس ایونیو کورٹ نے یہ کہتے ہوئے درخواست کو مسترد کر دیا کہ حسین چونکہ دہلی کے بجائے مغربی بنگال کے اصلاحی گھر میں عدالتی تحویل میں ہیں، اس لیے ان سے مغربی بنگال میں بھی پوچھ گچھ کی جائے گی۔ظذرائع نے بتایا کہ سہگل حسین کی والدہ کے نام پر جائیدادیں بنیادی طور پر ان کے آبائی ضلع مرشد آباد کے ساتھ ساتھ بیر بھوم میں بھی ہیں جہاں منڈل ترنمول کانگریس کے ضلع صدر ہیں۔ اب دیکھنا یہ ہے کہ وہ نئی دہلی جا کر وہاں تفتیش کے لیے مرکزی ایجنسی کا سامنا کرتے ہیں یا سمن کو چیلنج کرنے کے لیے عدالت سے رجوع کرتے ہیں۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button