ممبئی

مودی ، شاہ کوجاسوسی معاملے پر وضاحت کرنی چاہیے : شیو سینا

ممبئی 19جولائی (ہندوستان اردو ٹائمز) شیوسینا کے رکن پارلیمنٹ سنجے راوت نے پیرکے روزکہاہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کو اسرائیل کے اسپائی ویئرپیگاسس کے ذریعہ متعدد افراد ،صحافی سمیت ، کی جاسوسی کے معاملے کو واضح کرنا چاہیے۔ راوت نے نئی دہلی میں صحافیوں کو بتایا کہ اس سے ملک کی حکومت اور انتظامیہ کمزورہے۔راجیہ سبھا کے ممبر راؤت نے کہاہے کہ لوگوں میں خوف کا ماحول ہے۔ وزیر اعظم اور وزیر داخلہ کو اس معاملے پر وضاحت پیش کرنی چاہیے۔

ایک بین الاقوامی میڈیا تنظیم نے انکشاف کیا ہے کہ پیگاسس کے ذریعہ بھارت کے دو مرکزی وزراء، 40 سے زیادہ صحافی ، تین اپوزیشن رہنما اور ایک جج سمیت کاروباری افراد کی ایک بڑی تعداد نے اسرائیل کی انٹیلیجنس جاسوس سافٹ ویئر صرف سرکاری اداروں کو فروخت کیا۔ 300 سے زائد موبائل حقوق کارکنوں کی تعداد ہیک ہو سکتی ہے۔ یہ رپورٹ اتوار کے روز سامنے آئی ہے۔تاہم حکومت نے اپنی سطح سے مخصوص لوگوں کی نگرانی سے متعلق الزامات کی تردید کی ہے۔ حکومت نے کہاہے کہ اس سے متعلق کوئی ٹھوس بنیاد یا حقیقت نہیں ہے۔

راوت نے کہاہے کہ انہوں نے راجیہ سبھا میں اپوزیشن لیڈر ملکاارجن کھڑگے سے اس بارے میں بات کی ہے اورمانسون اجلاس میں اس معاملے کو بھی اٹھایا جائے گا۔مہاراشٹرمیںکانگریس کے صدر نانا پاٹولے نے فون ٹیپنگ کا معاملہ اٹھایا۔ سینئر پولیس افسران اس میں ملوث تھے اور تفتیش جاری ہے۔ لیکن اس معاملے میں غیر ملکی کمپنی ہمارے لوگوں ، خاص طور پر صحافیوں کے فون کالز سن رہی ہے۔ یہ ایک سنجیدہ مسئلہ ہے۔انہوں نے کہا ہے کہ اگر حیرت کی بات نہیں ہوگی تو مہاراشٹرا کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے کے فون کو بھی ٹیپ کیاجا رہاہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close