ممبئی

جالنہ میں اوبی سی سماج کا احتجاج ، شہر کے تمام ہی معززین نے استقبال کیا

جالنہ 24 جنوری (حافظ احمد ) او بی سی وشال مورچہ کے آغاز کے بعد او بی سی کے وزیر شری وجے وڈیٹیور نے چھتراپتی ​​شیواجی مہاراج کے مجسمے پر پھولوں کی چادر چڑھائی۔
محاذ کے سامنے ، جلنیکر کی توجہ او بی سی برادری کی مختلف عظیم شخصیات کے ساتھ ساتھ سماجی ، ثقافتی مناظر ، بنجارا ، دھنگر رقص ، گونڈالی ، شاہیری ، ڈھولتاشا ، اسٹریٹ ڈراموں کے لباس کی طرف مبذول کروائی گئی۔
. مختلف سماجی تنظیموں کے عہدیداروں ، کارکنوں اور کارپوریٹرز نے محاذ کے راستے میں مختلف مقامات پر مارچ میں شریک معاشرے کے ممبروں پر پھول نچھاور کیے۔
. قدیم جالنا کے گاندھی چمن میں ، وزیر مملکت برائے صحت عامہ اور ضلع جالنا کے سرپرست وزیر شری راجیش ٹپے ، سابق وزیر مملکت ارجن راؤ کھوٹکر ، سابق ایم ایل اے اور این سی پی رہنما شری اروندراو چوہان ، سابق میئر ببلو چودھری اور بہت سارے معززین نے استقبال کیا شرکاء
– مارچ میں حصہ لینے والے سوسائٹی کے تمام افراد نے نظم و ضبط پر عمل کرتے ہوئے مارچ کو کامیاب بنانے کے لئے خصوصی کوششیں کیں۔
6. او بی سی کمیونٹی کے 500 سے 600 رضاکار مورچہ مارگ پر کام کر رہے تھے۔ کسی کو بھی مارچ کی زحمت نہیں دی جائے گی ، ان رضا کاروں نے مارچ میں شریک کمیونٹی ممبروں کی رکاوٹوں کو دور کرنے کے لئے بے ساختہ کام کیا۔
7. مختلف سماجی تنظیموں ، کارپوریٹرز ، مختلف پارٹیوں کے عہدیداروں اور کارکنوں نے چھترپتی شیواجی مہاراج کے مجسمے سے نئی کالونی جاتے ہوئے برادری کے ممبران کو پانی ، چائے ، ناشتے ، بسکٹ اور کیلے تقسیم کیا۔
8. جالنا شہر اور ضلع کے دیہی علاقوں سے خواتین ، مردوں اور نوجوان کارکنوں کی ایک بڑی تعداد نے بڑے پیمانے پر او بی سی مورچہ میں شرکت کی تھی۔
9. ڈسٹرکٹ سپرنٹنڈنٹ پولیس شری ونائک دیش مکھ کی رہنمائی میں ، سب ڈویژنل پولیس آفیسر شری سدھیر کھیرادکر ، انسپکٹر پولیس سنجے دیشمکھ ، پرشانت مہاجن ، شمسندر کوٹھلے ، جالنا شھر ٹرانسپورٹ برانچ پولیس انسپکٹر یشونت جادھاو اور اس کے تمام ساتھی افسران اور عملے نے مارچ کے دوران سخت نگرانی کی۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close