ممبئی

جالنا : ضلع میں 17 مئی تک دفعہ 144 جاری ہے: پانچ سے زیادہ افراد کو ایک ساتھ آنے کی اجازت نہیں ہے

جالنا 4 (جالنہ شیخ احمد جالنوی ) ضلعی مجسٹریٹ ، جالنا رویندرا بنواڈے 4 مئی 2020 سے 17 مئی 2020 تک ضلع جالنا کے تمام دیہی ، شہری اور صنعتی علاقوں کو ضابطہ فوجداری 1973 کے چیکلم 144 (1) (3) کی دفعات کے تحت ان کے سپرد کردہ اختیارات کے تحت 17 مئی 2020 کی درمیانی رات 12 بجے تک۔ علاقے میں کہیں بھی ایک وقت میں 5 سے زائد افراد کو جمع کرنے کے لئے سمن جاری کرنے کا حکم جاری کیا گیا ہے۔

یہ پابندی کا حکم مندرجہ ذیل امور پر لاگو نہیں ہوگا۔

ضلع میں تمام سرکاری اور نیم سرکاری دفاتر کھلے رہیں گے۔ تاہم ، دوسرے احکامات تک سیکنڈری رجسٹرار کے دفاتر بند رہیں گے۔ تمام بینکاری اور مالی خدمات سے متعلق ادارہ۔ کھانا ، دودھ ، پھل اور سبزیاں ، گروسری فراہم کرنے والے ادارے۔ کھاد ، بیج ، دوائیں ، زرعی اوزار ، ٹریکٹر کا سامان اور ان کی مرمت ، اسپیئر پارٹس ، اسپری پمپ ، آبپاشی کے سازوسامان ، پائپس ، ڈرپ ، چھڑکنے والے آبپاشی ، فارم استر کاغذ ، وغیرہ ، دکانیں ، تیاری ، نقل و حمل ، مرمت ، نیز گوشت ، مرغی اور مچھلی۔ مانگ پر گھر پہونچ کیا جاسکتا ہے۔ ڈسپنسریوں ، میڈیکل سینٹرز اور ڈرگ اسٹورز اور دفعات سے متعلق ادارے۔ میڈیا ، میڈیا اور متعلقہ ادارے۔ ٹیلیفون اور انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے ، موبائل کمپنی کے ٹاورز اور متعلقہ ادارہ جات۔ بجلی کی فراہمی ، تیل اور پٹرولیم اور توانائی کے وسائل سے متعلق ادارے۔ پینے کے پانی کی فراہمی ، سیوریج اور گوداموں ، گوداموں ، سرکاری بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں ، پانی کی قلت اور سے قبل کے ضروری سرکاری کاموں کو ترجیح دی جائے گی۔ جانوروں کے کھانے کو تیار کرنے والی فیکٹریاں۔ آئی ٹی اور آئی ٹی ای ایس اداروں سے متعلق کم از کم افرادی قوت سے متعلق مندرجہ بالا ضروری خدمت سے متعلق سامان اور افرادی قوت ، ٹرانسپورٹ ٹرک ، گاڑیاں ، ضروری اسٹیکرز چسپاں۔ تمام صنعتی علاقوں اور فیکٹریاں شروع کی جائیں گی۔ کسی علیحدہ اجازت کی ضرورت نہیں ہے۔ تمام شہریوں کے لئے پٹرول اور ڈیزل پمپ صبح 7 بجے سے دوپہر 2 بجے تک کھلے رہیں گے۔

مہاراشٹرا اسٹیٹ ٹرانسپورٹ کارپوریشن اور تمام نجی بسیں بند رہیں گی۔ تاہم ، مہاراشٹرا اسٹیٹ ٹرانسپورٹ کارپوریشن کو انتظامی ، طبی خدمات اور کورونا کا کنٹرول فراہم کرنے والے سرکاری اور نجی افراد کی نقل و حمل سے مستثنیٰ ہوگا۔ تاہم ، متعلقہ افراد کے شناختی کارڈ کی جانچ پڑتال کرنا اور ڈس انفیکشن کے حوالے سے محکمہ صحت کی ہدایات پر سختی سے عمل کرنا لازمی ہوگا۔

ضلع جالنا میں کسی بھی سڑک ، گیلوگلی وغیرہ کا کوئی بھی شخص۔ تمام قسم کی تین ، چار پہی vehiclesں والی گاڑیاں ، ہلکی گاڑیاں ، درمیانے وزن والی گاڑیاں سوائے بائیسکل ، روایتی اور غیر روایتی ایندھن سے چلنے والے گیئر ، کو سائٹ پر سفر کرنے سے منع کیا گیا ہے اور مندرجہ ذیل افراد کو اس سے مستثنیٰ کیا جائے گا۔

تاجپوشی کنٹرول کے لئے کام کرنے والے ضروری خدمات کے افسران ، ملازمین ، کورونشن کنٹرول افسران ، ملازمین ، نجی اداروں اور ان کے ملازمین۔ طبی علاج کے محتاج افراد اور ضروری خدمات فراہم کرنے والے افراد کو چھوڑ کر ، تاہم ، ڈرائیور کے علاوہ صرف ایک ہی شخص کو طبی علاج کے لئے گاڑی میں سفر کرنے کی اجازت ہوگی۔ طبی شعبے میں تمام ڈاکٹروں ، نرسوں ، سائنس دانوں ، پیرا میڈیکل اسٹاف ، لیب ٹیکنیشنز اور دیگر مطلوبہ عملے کو ہر قسم کے سفر کی اجازت ہوگی۔ عملے کو ہر قسم کے سفر کی اجازت ہوگی

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close