عجیب و غریب

عجیب و غریب :خاتون کے ہاں بیک وقت 10 بچوں کی پیدائش ،بیک وقت میں 10 بچوں کی پیدائش کا پوری دنیا میں پہلا معاملہ

پریٹوریا (ہندوستان اردو ٹائمز)جنوبی افریقہ سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون کا دعویٰ ہے کہ ایک حمل میں اس نے 10 بچوں کو جنم دیا ہے۔ اگر ڈاکٹروں کے ذریعہ یہ دعویٰ سچ ثابت ہوا تو ، یہ اب تک کے سب سے بڑے پیدائش کا گنیز ورلڈ ریکارڈ توڑ سکتا ہے۔موجودہ ریکارڈ مالی کی حلیمہ سسے کے پاس ہے ، جس نے مئی کے مہینے میں مراکش کے ایک اسپتال میں نو بچوں کو جنم دیا تھا۔سسے سے پہلے ، یہ 2009 میں امریکہ کی ایک خاتون تھی ، جس نے ایک ہی حمل میں آٹھ بچوں کو جنم دیا تھا۔ وہ سب بچ گئے۔

جنوبی آفریقہ کی خاتون کے ہاں بیک وقت 10 بچوں کی پیدائش ہوئی ہے۔

جنوبی ا00فریقہ  کی رہائشی 37 سالہ سیتھول نامی خاتون نے بیک وقت 10 بچوں کو جنم دیا جن میں 7 بیٹے اور 3 بیٹیاں شامل ہیں۔ڈاکٹرز نے بتایا کہ تمام بچے زندہ ہیں مگر قبل از وقت پیدائش کی وجہ سے اُن کا وزن کم ہے۔ڈاکٹر کے مطابق ان بچوں کو چند ماہ کے لیے انکیبیوٹر پر رکھا جائے گا تاکہ وہ صحت مند ہوسکیں۔

سوتسیسی(شوہر) نے اپنی اہلیہ کے بارےنے اپنی اہلیہ کے بارے میں بتایا جو” سات ماہ اور سات دن کی حاملہ تھیں "۔میں خوش ہوں. میں جذباتی ہوں۔ میں زیادہ بات نہیں کرسکتا۔ براہ کرم صبح کو ایک بار پھر بات کریں۔

خاتون  نے بتایا کہ اس کا حمل فطری تھا-مجھے  چھ بچوں کی رپورٹ پہ یقین نہیں آیا۔ مجھے اس پر شک ہوا۔ مجھے یقین تھا کہ اگر یہ زیادہ ہوتا تو ، یہ جڑواں بچے یا ٹرپلٹس ہوں گے ، اس سے زیادہ نہیں۔ جب ڈاکٹر نے مجھے بتایا تو ، میں نے اس پر یقین کرنے میں وقت لیا۔ یہاں تک کہ جب میں نے اسکینوں کو دیکھا تو مجھے یقین نہیں آیا۔ لیکن ، جیسے جیسے وقت گزرتا گیا ، مجھے احساس ہوا کہ واقعی یہ سچ تھا۔

حیرت کی بات یہ تھی ، کیونکہ ابتدائی اسکینوں میں صرف چھ بچے ہی دکھائے جاتے ہیں ، اس سے قبل انہوں نے پریٹوریا نیوز کو بتایا۔انہوں نے اپنے حمل کے بارے میں کہا ، "خدا نے ایک معجزہ کیا اور میرے بچے بغیر کسی پیچیدگی کے رحم میں ہی رہے۔میں صرف خدا سے دعا کرتی ہوں کہ وہ اپنے تمام بچوں کو صحت مند حالت میں پہنچانے میں میری مدد کرے ، میرے اور اپنے بچوں کے زندہ نکل آئے۔ مجھے اس پر خوشی ہوگی ،

 

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

Back to top button
Close
Close