عجیب و غریب

نابالغ کزن بہن کو بلیک میل کرکے چچازادبھائی نے کیا ریپ،ہوگئی حاملہ

راج کوٹ، 22 جون (ہندوستان اردو ٹائمز) گجرات سے ایک خبر آئی ہے جس نے رشتوں کو تارتار کردیا ہے۔ اس رپورٹ کے مطابق ایک شخص نے اپنی کزن بہن کو بلیک میل کرنے اور اس سے کئی ماہ سے ناجائز تعلقات رکھنے کا گھناؤنا فعل انجام دیا ہے۔ متاثرہ ایک 17 سالہ نابالغ ہے۔ یہ معاملہ گجرات کے راج کوٹ ضلع کا ہے۔ معاملہ اس وقت منظرعام پر آیا جب متاثرہ لڑکی کی والدہ نے دیکھا کہ متاثرہ کے جسم میں تبدیلیاں ہو رہی ہیں۔ جیسے ہی ماں کو شک ہوا، اس نے متاثرہ لڑکی کا میڈیکل چیک اپ کرایا۔ میڈیکل چیک اپ میں متاثرہ خاتون 5 ماہ کی حاملہ تھی۔ پولیس نے ملزم کے خلاف مقدمہ درج کرلیا ہے۔

پولیس نے بتایا کہ بارہویں جماعت میں تعلیم حاصل کرنے والی ایک 17 سالہ نابالغ لڑکی گذشتہ سال اپنے کزن کی شادی پر گئی تھی۔ اسی وقت لڑکی کی اس کے کزن کے ایک دوست سے دوستی ہوگئی۔ اس کے بعد دونوں محبت کے رشتے میں آگئے۔ اس بارے میں لڑکی کے کزن کو پتہ چل گیا۔ 6 ماہ قبل ملزم نے بہن کو دھمکیاں دینا شروع کردی۔ اس کے بعد اسے یہ کہہ کر تعلقات بنانے پر مجبور کیا گیا کہ اگر وہ نہیں بناتی ہے تو وہ اس کے والدین کو اس معاملے کے بارے میں بتادے گا۔ لڑکی اپنے والدین کی اکلوتی اولاد ہے، وہ ڈر گئی۔ اس کے بعد ملزم نے متاثرہ کے گھر کے آس پاس متعدد مقامات پر ناجائز تعلقات بنائے۔

رپورٹ کے مطابق ملزم نے لڑکی کو دھمکی دی تھی کہ وہ کسی کو کچھ نہ بتائے۔لڑکی بہت خوفزدہ تھی اور کسی کو یہ نہیں بتایا لیکن جب اس کی ماں نے اس کے جسم میں تبدیلی دیکھی تو اس نے سب کچھ بتا دیا۔ اس کے بعد اس کی والدہ نے آج ڈیم پولیس میں شکایت درج کروائی۔ پولیس نے کہاکہ ہم نے مقدمہ درج کرلیا ہے اور جلد ہی ملزم پکڑا جائے گا۔ پولیس نے بتایا کہ جب ملزم نے اپنے دوست کے فون پر میسج دیکھا تو اس فون سے اس لڑکی کی تصویر لے لی اور اس تصویر سے اسے دھمکی دینا شروع کردیا۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

Back to top button
Close
Close