شوبز

مجھے ریلیشن شیپ میں دھوکہ ملا اور رنگے ہاتھوں پکڑا لیا تھا اس نے بھیک مانگی تو دوسرا موقع دیا : دیپیکا پادکون

ممبئی (ہندوستان اردو ٹائمز ) بالی وڈ اداکارہ دیپیکا پادکون فلموں کے ساتھ ساتھ سوشل میڈیا پر بھی بہت متحرک ہیں۔ اس کی تصاویر اور ویڈیوز انٹرنیٹ پر دھمال مچاتی ہیں۔ بالی ووڈ اداکارہ دپیکا پادکون نے حال ہی میں ایک انٹرویو دیا ہے ، جس میں انہوں نے ریلیشن شیپ میں دھوکہ ملنے پر کھل کر بات کی۔ دیپیکا پڈوکون نے ایک انٹرویو میں کہا کہ "میرے نزدیک ، جنسی تعلقات کا مطلب جسمانی لگاؤ ​​نہیں ہے بلکہ اس میں جذبات بھی شامل ہیں۔ میں نے کبھی کسی سے دھوکہ نہیں کیا اور نہ ہی کچھ چھپایا ، اگر کوئی مجھ سے دھوکہ یا بے وفائی کرتا ہے تو میں اس کے ساتھ ریلیشن شیپ میں کیوں رہوں اس سے تو بہتر سنگل ہی رہنا ہوگا ۔

دیپیکا پادکون نے انٹرویو میں کسی کا نام لئے بغیر کہا۔ "میں اتنا بیوقوف تھی کہ میں نے اسے دوسرا موقع بھی دے دیا جبکہ میں نے اس کو رنگے ہاتھوں پکڑلیا تھا ،اس نے بھیک مانگی اور مجھ سے التجا کی۔ لیکن میں اتنا پاگل تھی کہ اس کو معاف کردیا ۔ مجھے ان ساری چیزوں سے نکلنے میں کافی وقت لگا۔ وہ کشتی مکمل طور پر ڈوب گئی ۔ ” اس انٹرویو میں ، دپیکا پادکون نے اپنے تعلقات سے متعلق بہت سے راز کھولے۔

حالیہ کام کی بات کریں تو  آخری بار دیپیکا پادکون فلم ‘چھپاک’ میں نظر آئیں ، تاہم یہ فلم باکس آفس پر کچھ خاص نہیں کر سکی۔ لیکن اب جلد ہی دپیکا رنویر سنگھ کے ساتھ فلم ’83’ میں نظر آئیں گی۔ 1983 میں ہونے والے کرکٹ ورلڈ کپ میں ہندوستان کی جیت کی یہ کہانی جلد ہی بڑی اسکرین پر ناظرین کا دل بہلاتے ہوئے نظر آئے گی۔ اس فلم میں رنویر سنگھ کے علاوہ طاہر بھسن ، ساحل کھٹر ، ای ایم آئی ورک ، ہارڈی سنڈھو ، ثاقب سلیم اور بہت سے دیگر شامل ہوں گے۔

مزید پڑھیں

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

Back to top button
Close
Close