تعلیم

سی ٹی ای ٹی 2021 CTET : اس تاریخ کو نوٹیفکیشن جاری کیا جا سکتا ہے ،جانیں تازہ اپ ڈیٹ

نئی دہلی. مرکزی اہلیت ٹیسٹ (CTET) 2021 کا نوٹیفکیشن سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (CBSE) سرکاری ویب سائٹ https://ctet.nic.in/ پر 10 اگست یا اس سے پہلے جاری کر سکتا ہے۔ نوٹیفکیشن جاری ہونے کے بعد ، دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار سرکاری ویب سائٹ https://ctet.nic.in/ پر جا کر درخواست دے سکیں گے۔ آن لائن درخواست کے لیے مکمل مراحل بورڈ کی آفیشل ویب سائٹ پر دیے جائیں گے۔ تاہم ، بورڈ کی جانب سے ابھی تک نوٹیفکیشن جاری کرنے کے لیے کوئی مقررہ تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

امتحان تبدیل شدہ طرز پر ہوگا۔
اس بار سی ٹی ای ٹی 2021 کا امتحان سی بی ایس ای بورڈ تبدیل شدہ پیٹرن پر لے گا۔ جس کے مطابق ، اس وقت سے حقائق کے علم کی بجائے ، تنقیدی سوچ ، مسئلہ حل کرنا ، استدلال ، تصورات کو سمجھنا اور درخواست کے علم کی جانچ کی جائے گی۔ اس کا بلیو پرنٹ جلد جاری کیا جائے گا۔

ساتھ ہی ، اس بار امتحان آن لائن موڈ میں لیا جائے گا۔ بورڈ کی جانب سے کہا گیا ہے کہ مستقبل کے امیدواروں کو کمپیوٹر سیکھنے اور مطالعہ کرنے کی ترغیب ملنے کا امکان ہے۔ اس کے ساتھ ، پرچہ اور او ایم آر شیٹ کی پرنٹنگ کی وجہ سے کاغذ کے ضیاع کو بھی روکا جائے گا۔

آپ کہاں درخواست دے سکتے ہیں
نوٹیفکیشن جاری ہونے کے بعد امیدوار ctet.nic.in پر جا کر درخواست دے سکیں گے۔ درخواست کے مکمل مراحل سرکاری ویب سائٹ پر دیے جائیں گے۔ دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ وقتا فوقتا آفیشل ویب سائٹ کو چیک کرتے رہیں۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close