شوبزممبئی

سپر اُسٹارسلمان خان نے کی تردید، مجھے کوئی دھمکی نہیں ملی

ممبئی ،8جون (ہندوستان اردو ٹائمز) پولیس نے بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان کو موصول ہونے والے دھمکی آمیز خط کے سلسلے میں نامعلوم شخص کے نام پر مقدمہ درج کرلیا ہے۔ اب پولیس نے اس معاملہ میں سلمان کا بیان ریکارڈ کر لیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق سلمان نے پولیس کو دیے گئے اپنے بیان میں دھمکیاں ملنے کی تردید کی ہے۔ اس نے کہا کہ میری کسی سے کوئی دشمنی نہیں ہے اور نہ ہی کسی نے مجھے دھمکی دی ہے۔

باندرہ پولیس کو اپنا بیان ریکارڈ کرانے کے بعد سلمان خان اپنی آنے والی فلم کی شوٹنگ کے لیے حیدرآباد روانہ ہو گئے ہیں۔ اس کا 25 دن کا شیڈول یہ ہے۔ سلمان خان کے حیدرآباد پہنچنے سے پہلے ہی باڈی گارڈ شیرا اور ان کی ٹیم پہنچ چکی ہیاطلاعات کے مطابق باندرہ پولیس نے سلمان خان سے گینگسٹرز گولڈی برار اور لارنس کے بارے میں پوچھا۔ اس پر سلمان خان نے کہا کہ مجھے دھمکی آمیز خط پر کسی پر شک نہیں ہے۔ ان دنوں میری کسی سے کوئی دشمنی نہیں ہے۔ میں نے لارنس کے بارے میں 2018 میں سنا تھا کیونکہ پھر اس نے مجھے دھمکی دی تھی۔ لیکن میں گولڈی اور لارنس کو نہیں جانتا۔دھمکی کے بارے میں بات کرتے ہوئے، سلمان خان نے پولیس کو بتایا۔ ماضی میں میری کسی سے لڑائی یا جھگڑا نہیں ہوا ہے۔

مجھے کوئی دھمکی آمیز پیغام یا کال بھی نہیں آئی۔ مجھے بھی نہیں، میرے والد کو خط ملا۔ وہ بھی جب صبح چہل قدمی کے لیے نکلا تھا۔ممبئی پولیس نے تحقیقات تیز کر دی ہیں۔ 8 ٹیمیں مسلسل اس معاملے کی کڑیوں کی چھان بین میں مصروف ہیں۔ باندرہ کے علاقے میں نصب 200 سی سی ٹی وی کی جانچ کے بعد کچھ مشتبہ افراد کا پتہ چلا ہے، لیکن ابھی تک کوئی پکڑا نہیں جا سکا ہے۔ جس سی سی ٹی وی فوٹیج کی جانچ کی جا رہی ہے اس میں گلیکسی اپارٹمنٹس میں نصب کیمرے بھی شامل ہیں۔ممبئی پولیس نے بھی تصدیق کی ہے کہ سلمان خان کو ملنے والے دھمکی آمیز خط کے آخر میں جی بی اور ایل بی لکھا ہوا تھا۔

اس کا مطلب گولڈی برار اور لارنس بشنوئی ہو سکتا ہے، لیکن یہ خط واقعی بشنوئی گینگ سے متعلق ہے یا کسی نے شرارت کی ہے، یہ ابھی واضح نہیں ہے۔یہ سارا معاملہ اتوار کی صبح اس وقت سامنے آیا جب سلمان کے والد سلیم صبح کی سیر پر نکلے تھے۔ واک کے بعد سلیم خان کو ایک نامعلوم خط موصول ہوا جس میں انہیں اور سلمان کو جان سے مارنے کی دھمکی دی گئی تھی۔ خط میں لکھا گیا کہ سلمان خان تیرا موسی والا جیسی شرط رکھیں گے۔ اس کے بعد سلیم خان نے اپنے سکیورٹی اہلکاروں کی مدد سے پولیس سے رابطہ کیا اور اس سلسلے میں باندرہ پولیس اسٹیشن میں مقدمہ درج کرلیا گیا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button