شوبزممبئی

سوشانت سنگھ موت معاملہ : چارج شیٹ میں ریا چکرورتی پر سنگین الزامات

ممبئی: سوشانت سنگھ راجپورت کی موت سے وابستہ ڈگرس معاملہ میں ان کی خاتون دوست رہیں ریا چکرورتی کی مشکلیں اس وقت مزید بڑھ گئیں جب این سی بی (اینٹی نارکوٹکس بیورو) نے اپنی ڈرافت چارج شیٹ میں ریا سمیت 34 دیگر ملزمان کے خلاف ہائی سوسائٹی اور بالی ووڈ کی مشہور شخصیات کو ڈرگس فراہم کرنے کا الزام عائد کر دیا۔ این سی بی نے یہ الزام بھی عائد کیا ہے کہ سوشانت کو نشہ کی لت کے لئے اکسایا گیا تھا۔

Sushant Singh Rajput Death Anniversary: Rhea Chakraborty misses SSR every  day, shares happy memories | Celebrities News – India TV

ریا چکرورتی پر الزام عائد کرتے ہوئے این سی بی نے کہا کہ اداکارہ نے سوشانت کے لئے کئی مرتبہ ڈرگس خریدی اور اس کے لئے رقم ادا کی۔ اس معاملہ میں 35 ملزمان کے خلاف 38 الزامات عائد کئے گئے ہیں۔ این سی بی نے اپنی چارج شیٹ میں دعویٰ کیا کہ ریا نے سیموئل مرانڈا، شووک چکرورتی، دیپیش ساونت اور دوسرے لوگوں کے سے کئی بار گانجا لیا اور اسے سوشانت سنگھ کو دے دیا۔

Sushant Singh Rajput's CA Denies The Reports Of GF, Rhea Allegedly  Withdrawing 15 Crores [Details]

معاملہ میں 35 ملزمان پر عائد کئے گئے الزامات کے مطابق، یہ تمام لوگ مارچ 2020 سے دسمبر 2020 کے دوران کئی مجرمانہ سازشوں میں شامل ہوئے۔ یہ ایک دوسرے کو یا دوسرے گروپوں کو نشیلی اشیا فراہم کرتے تھے۔ بغیر لائسنس کے ممبئی علاقہ میں نشیلی اشیا کی تسکری کرتے تھے۔ اس کے علاوہ گانجا، چرس، ایل ایس ڈی، کوکین لیتے تھے جو کہ جرم ہے۔

Sushant Singh Rajput Death Case: Narcotics Control Bureau Registers a Case,  People Involved Will Be Quizzed | India.com

ادھر، سوشانت کے خاص دوست سدھارتھ پٹھانی کی مشکلات میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ این سی بی کا الزام ہے کہ پتھانی ملزم سیموئل مرانڈا، شووک، ریا اور سوشانت کے ساتھ ڈرگس کی خرید کے لئے براہ راہست رابطہ میں تھا۔ اس طرح سوشانت کو ڈرگس کی لگائی گئی اور این سی بی کی نظر میں یہ ایک جرم ہے۔

واضح رہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت 14 جون 2020 کو اپنے گھر میں مردہ حالت میں پائے گئے تھے۔ سوشانت کی اس اچانک موت نے ان کے مداحوں کو حیران و ششدر کر دیا تھا۔ سوشانت کے اہل خانہ نے اداکار کی موت کے لئے ریا چکرورتی کو قصوروار قرار دیا تھا۔ سوشانت کی موت کی کئی ایجنسیوں نے جانچ کی مگر حقیقت معلوم نہیں شلی۔ سوشانت کے مداح آج بھی ان کے لئے انصاف کی گہار لگاتے ہیں۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button