حیدرآباد

سرواپلی رادھا کرشنن کے یوم پیدائش کے موقع پر ایوارڈ تقریب کا انعقاد

حیدرآباد (ہندوستان اردو ٹائمز) ڈاکٹر اے اے خان نائب صدر اور آل انڈیا ملی کونسل نلگنڈہ کے جنرل سکریٹری مولانا محمد ہلال الدین مظاہری نے ایک پریس بیان جاری کرتے ہوئے کہا کہ آل انڈیا ملی کونسل کے ریاستی قائدین محترم مفتی عمر عابدین اور ایڈوکیٹ عبدالقدیر کی ہدایت کے مطابق آل انڈیا ملی کونسل ریاست تلنگانہ کی قومی کونسل۔ ہندوستان کے پہلے نائب صدر سرواپلی رادھا کرشنن کے یوم پیدائش کے موقع پر ان کی قومی خدمات کے پیش نظر شاہد صاحب اور مولانا محمد عبدالبصیر صدر آل انڈیا نیشنل کونسل نلگنڈہ کی سرپرستی میں مفتی اعظم کے مشورے سے عمر عابدین اور ایڈووکیٹ مولانا عبدالقدیر۔ 5 ستمبر 2022 کو یوم اساتذہ کی مناسبت سے اقامت خانہ بہادر خان کمیونٹی ہال میں ایک ایوارڈ تقریب کا انعقاد کیا گیا، جس میں بہترین، ممتاز اور سینئر اساتذہ، معلمین اور لیکچررز کی ان کی خدمات پر حوصلہ افزائی کی گئی۔

جلسہ کا آغاز ریاست کے بہترین قاری نظام الدین نے تلاوت کلام پاک سے کیا اور فرید الدین نعت خواں نے حضور سلام کی شان میں بہترین نعت پڑھی۔ اس پروگرام کے انعقاد میں آل انڈیا نیشنل کونسل نلگنڈہ کے نائب صدور ڈاکٹر اے اے خان، محمد شریف نیشنل کولرس، معتمد مولانا محمد ہلال الدین مظاہری، مفتی عبدالاحد نعمان فرید الدین، معیز الدین، محیط اللہ، علیم الدین نے نمایاں خدمات انجام دیں۔ جناب رمنا چاری اے ڈی ایجوکیشن جناب زاہد حسین نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ ایوارڈ حاصل کرنے والے اساتذہ کے نام یہ ہیں۔

1. محمد علیم الدین
2. حبیب محمد
3. ڈاکٹر اعجاز انصاری
4. ظفر جاوید
5. امت المحیط داؤدی
6. سید اعجاز الدین
7. صبیحہ حبیبگم
8. کرانتی کمار
9. محمد منیر الدین
10. مولانا عبدالستار
11. مفتی محمد عبدالاحد
12. فرحین
13. نرسمہا ریڈی
14. شمیم ​​سلطانہ
15. سید فیاض الدین
16. قمر ​​سلطانہ عالیہ
17. مولانا نجم الدین قاسمی۔
مولانا نجم الدین نے میٹنگ کی اینکرنگ بخوبی انجام دی اور میٹنگ کے آخر میں غوث محی الدین ہاشم نے تمام اساتذہ اور شرکاء کا شکریہ ادا کیا جن میں منیر الدین افسر، غلام جیلانی، ایم اے باری نے شرکت کی اور پروگرام کو کامیاب بنایا۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button