مدھیہ پردیش

رواداری دکھانے کی کوشش، مسلمان نے مندر میں 37 کوئنٹل کا گھنٹہ لگایا،قیمت 36 لاکھ

مندسور28مارچ (ہندوستان اردو ٹائمز) مسلمان ہم آہنگی دکھانے کے لیے کہیں مندرکے لیے زمین پیش کررہے ہیں،کہیں مندرمیں عطیہ کیاجارہاہے لیکن نشانے پروہی ہیں۔ نفرت انگیزمہم کئی طرح سے چل رہی ہے۔مدھیہ پردیش کے مندسور میں ایک بار پھر مبینہ فرقہ وارانہ ہم آہنگی کی مثال دیکھنے کوملی ہے۔ ایک مسلمان معمار نہرو خان نے پشوپتی ناتھ مندر کے احاطے میں 37 کوئنٹل مہاگھنٹانصب کیاہے۔یہ گھنٹا کافی دیر تک احاطے میں صرف لوگوں کے درشن کے لیے رکھاگیا۔

madhya pradesh mandsaur muslim installed 37 quintals bell in pashupatinath  temple cm Shivraj Singh Chouhan willl inaugurate/ मुस्लिम मिस्त्री ने मंदिर  में लगाया 37 क्विंटल का महा घंटा - India TV Hindi News

لیکن نہروخان نے بغیر کسی فیس کے اسے مندر کے احاطے میں نصب کر دیا۔ اب اس گھڑی کی گونج فرقہ وارانہ ہم آہنگی کی مثال بن کر دور دور تک گونجے گی۔ اتوار کی شام 37 کوئنٹل کے اس گھنٹہ کے بعد اس کی جانچ کی گئی۔ اس کے ساتھ ہی اس کا افتتاح جلد ہی وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان کریں گے۔نہروخان بھی ایک طویل عرصے سے سماجی خدمات سے وابستہ رہے ہیں اور کووڈ کے دور میں انہوں نے اسپتالوں میں خودکار سینیٹائزر مشینیں اور جنریٹر اور سینسر بیلز پیش کیے ہیں۔

महाघंटा! 37 क्विंटल अष्टधातु से बना घंटा पशुपति नाथ मंदिर में लगा

مندسور کے ایم ایل اے یشپال سنگھ سسودیا نے بتایاہے کہ نہرو بھائی کی عقیدت ہے اور اس سے قبل انہوں نے پشوپتی ناتھ مندر میں جنریٹر بھی عطیہ کیا تھا۔ جب ہم نے اور کلکٹر نے ان سے درخواست کی تو انہوں نے یہاں پیڈسٹل بنایا اور گھنٹہ دیا۔یہ 37 کوئنٹل کا مہا گھنٹہ ہے۔ جو تانبے اورپیتل سے بنی ہوتی ہے۔ اس سے بڑی گھنٹی ملک میں کہیں نہیں ہے۔ آج ٹرائل کیا گیا ہے اور اس کا افتتاح جلد ہی وزیراعلیٰ شیوراج سنگھ جی چوہان کریں گے۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button