دہلیقومی

راجیہ سبھا میں نائیڈو کے عہدے کی میعاد شاندار رہی:مودی

نئی دہلی،8اگست(ہندوستان اردو ٹائمز) نائب صدر جمہوریہ اور راجیہ سبھا کے چیئرمین ایم وینکیا نائیڈو کو پیر کو راجیہ سبھا میں الوداع کیا گیا۔ نائیڈو کی میعاد بدھ کو ختم ہو رہی ہے۔ جگدیپ دھن کھڑ11 اگست2022 کو عہدے اور رازداری کا حلف لیں گے۔وزیراعظم نریندر مودی نے پیر کو نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو کو نوجوانوں اور ارکان پارلیمنٹ کے لیے ایک تحریک قرار دیا اور کہا کہ وہ ان سے سماج، ملک اور جمہوریت کے بارے میں بہت کچھ سیکھ سکتے ہیں۔

ایوان بالا میں راجیہ سبھا کے چیئرمین نائیڈو کو الوداع دیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ وہ ملک کے ایسے نائب صدر ہیں، جنہوں نے اپنے تمام کرداروں میں ہمیشہ نوجوانوں کے لیے کام کیا اور ہمیشہ نوجوان ممبران پارلیمنٹ کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کی۔انہوں نے کہا کہ آپ نے ملک اور ایوان کے لیے جو کچھ کیا ہے اس کا قرض قبول کرتے ہوئے مستقبل کے لیے نیک تمنائیں۔نائیڈو کی میعاد کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ اس مدت کے دوران ایوان کے کام کاج میں اضافہ ہوا ہے۔

نائیڈو کے بارے میں، انہوں نے کہا کہ ایوان کی قیادت کی ذمہ داری شاید پوری ہو رہی ہو لیکن ان کے تجربے کا فائدہ مستقبل میں بھی ملک کو ملتا رہے گا، جیسا کہ ہم جیسے بہت سے دوسرے عوامی زندگی کے کارکن بھی حاصل کریں گے۔وزیراعظم نے کہا کہ آج ملک آزادی کے امرت مہوتسو میں اپنے اگلے 25 سالوں کا ایک نیا سفر شروع کر رہا ہے، جب ملک کی قیادت بھی ایک نئے دورکے ہاتھ میں ہے۔

انہوں نے کہاکہ اس بار ہم ایسا 15 اگست منا رہے ہیں، جب صدر، نائب صدر، وزیر اعظم، لوک سبھا کے اسپیکر، ملک کے سبھی لوگ آزاد ہندوستان میں پیدا ہوئے ہیں اور یہ سبھی عام پس منظر سے آئے ہیں۔ میرے خیال میں اس کی ایک اہمیت ہے۔مودی نے کہا کہ نائیڈو نے نائب صدر اور ایوان کے اسپیکر کے طور پر اپنے فرائض کو وقار اور دیانتداری کے ساتھ نبھایا اور مختلف ذمہ داریوں میں تندہی سے کام کیا۔انہوں نے کہا کہ انہوں نے کبھی کسی کام کو بوجھ نہیں سمجھا۔ آپ نے ہر چیز میں نئی جان ڈالنے کی کوشش کی ہے۔مودی نے کہا کہ نائیڈو ملک کے ایسے نائب صدر ہیں، جنہوں نے اپنے تمام کرداروں میں ہمیشہ نوجوانوں کے لیے کام کیا ہے۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button