بہارپٹنہ

راجد کے ایک اور وزیر کا متنازع بیان : کہا، انتخابات جیتنے کیلئے بھاجپا فوج پر حملہ کرواسکتی ہے

پٹنہ ، 17جنوری (ہندوستان اردو ٹائمز)  بہار میں عظیم اتحاد حکومت میں شامل آر جے ڈی کوٹے کے وزراء ان دنوں مسلسل متنازعہ بیان دے رہے ہیں۔ کچھ دن پہلے وزیر تعلیم چندر شیکھر نے رام چرت مانس پر ایک متنازعہ بیان دیا تھا۔ جب یہ معاملہ ابھی تک چل رہا ہے، آر جے ڈی (آر جے ڈی) کے کوٹہ کے وزیر سریندر یادونے بھی منگل کو ایک متنازعہ بیان دیاہے۔

سریندر یادو سے جب یہ پوچھا گیا کہ بی جے پی دعویٰ کر رہی ہے کہ وہ 2024 کے لوک سبھا انتخابات میں کامیابی حاصل کرے گی، تو انہوں نے کہا کہ بی جے پی کا کلین سویپ ہو جائے گا۔ بی جے پی ہر بار الیکشن جیتنے کے لیے فوج پر حملہ کراتی ہے۔ اس بار لگتا ہے کسی ملک پر حملہ ہو گا۔ سریندر یادو نے یہ بھی کہا کہ وہ بی جے پی کے چیلنج کو قبول کرتے ہیں۔آر جے ڈی وزیر کے بیان پر بی جے پی نے ردعمل دیا۔ بی جے پی کے لیڈر نکھل آنند نے کہا کہ آر جے ڈی کے ترکش میں ایک سے بڑھ کر ایک تیر ہیں، جو ملک اور دنیا میں بہار کے لیے پریشانی کا باعث بن رہے ہیں۔ اب سریندر یادو کا یہ بیان سن کر ہنسی آتی ہے کہ جب الیکشن آتے ہیں تو بی جے پی فوج پر حملہ کراتی ہے اور اب وہ کسی بھی ملک پر حملہ کرے گی۔

نکھل آنند نے کہا کہ بہار کے وزیر اعلیٰ کو اپنی کابینہ کے ارکان کے بے لگام فریب پر لگام ڈالنی چاہیے۔ وہ یہ کہہ کر چھٹکارا نہیں پا سکتے کہ آر جے ڈی دیکھے گی ،کیونکہ یہ وزیر بہار کی کابینہ کے رکن ہیں لالو کے خاندانی کابینہ کے نہیں ہیں۔ اگر نتیش کمار کو اپنی عزت کی پرواہ نہیں ہے تو کم از کم بہار کے وزیر اعلیٰ کے عہدہ کے وقار کا خیال رکھیں۔وزیر سریندر یادو کے بیان پر آر جے ڈی کے ترجمان شکتی یادو نے کہا کہ بی جے پی الیکشن جیتنے کے لیے کسی بھی حد کو پار کر سکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں یہ نہیں کہہ سکتا کہ کن وزراء نے کیا کہا ہے، لیکن میں یہ کہوں گا کہ بی جے پی الیکشن جیتنے کے لیے سب کچھ کر سکتی ہے، جو ملک اور ملک کے عوام کو قبول نہیں ہے۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button