پٹنہ

رابڑی کی رہائش گاہ پر لالو یادو زخمی، جانیں کیسے ہوا حادثہ؟

پٹنہ ، 4جولائی (ہندوستان اردو ٹائمز) راشٹریہ جنتا دل (آر جے ڈی) کے سپریمو لالو پرساد یادو زخمی ہوگئے ہیں۔ اتوار (3 جولائی 2022) کو پٹنہ میں رابڑی کی رہائش گاہ پر سیڑھی سے اترتے ہوئے اچانک لالو یادو پاؤں پھسلنے کی وجہ سے اپنا توازن کھو بیٹھے اور وہ گر گئے۔ فوری طور پر گھر میں موجود لوگوں نے اسے علاج کے لیے قریبی اسپتال میں داخل کرایا۔ لالو کو کندھے، کمر اور ٹانگ میں چوٹیں آئی ہیں۔

ڈاکٹروں نے لالو یادو کا ایم آر آئی بھی کیا ہے جس میں کسی شدید چوٹ کی تصدیق نہیں ہوئی ہے۔ ڈاکٹر کے مطابق پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں، یہ معمولی چوٹ ہے۔ آر جے ڈی سربراہ کو گھر پر آرام کرنے کا مشورہ دیا گیا ہے۔ بہار کے سابق وزیر اعلی لالو یادو کا علاج کنکرباغ کے ایک نجی اسپتال میں کیا گیا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ اسے علاج کے بعد گھر واپس لایا گیا ہے۔گھر پر آرام کرنے کا مشورہ: ذرائع کے مطابق ان کے کندھے میں چوٹ آئی ہے اور انہیں بیڈ ریسٹ کرنے کا کہا گیا ہے۔

لالو پرساد یادو اس وقت پٹنہ میں رابڑی دیوی کی سرکاری رہائش گاہ 10 سرکلر روڈ پر مقیم ہیں۔ معائنے کے بعد ڈاکٹروں نے انہیں گھر پر آرام کرنے کا مشورہ دیا ہے۔ دوسری طرف لالو یادو کے گرنے کی خبر سن کر آر جے ڈی لیڈر اور کارکن پریشان ہو گئے ہیں۔ کئی لوگ رابڑی دیوی کی رہائش گاہ پر بھی پہنچ رہے ہیں۔ چونکہ ڈاکٹر نے انہیں آرام کا مشورہ دیا ہے جس کی وجہ سے لوگ ان سے مل نہیں پا رہے ہیں۔صحت کے کئی مسائل سے دوچار: اہم بات یہ ہے کہ آر جے ڈی سپریمو کی صحت بدستور خراب ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق لالو یادو کو ذیابیطس، بلڈ پریشر، دل کی بیماری، گردے کی بیماری، گردے کی پتھری، تناؤ، تھیلیسیمیا، پروسٹیٹ بڑھنا، یورک ایسڈ میں اضافہ، دماغ سے متعلق بیماری، کمزور قوت مدافعت، دائیں کندھے کی ہڈی میں مسئلہ ہے۔ مسائل جیسے پاؤں کی ہڈی کا مسئلہ، آنکھ کا مسئلہ۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button