بین الاقوامی

جاسوسی کیس میں تین چینی باشندگان نوئیڈا سے گرفتار

نئی دہلی،31جولائی (ہندوستان اردو ٹائمز ) جاسوسی کیس کی تحقیقات کرنے والی اسپیشل ٹاسک فورس (ایس ٹی ایف) کی نوئیڈا یونٹ نے ہفتہ کو سیکٹر 93 سے تین چینی شہریوں کو گرفتار کیا۔ ملزمان کی شناخت چن زوفینگ، لیو پینفی اور ہینگ کیچاؤ کے نام سے ہوئی ہے۔ یہ تینوں ویزا ختم ہونے کے بعد بھی غیر قانونی طور پر رہ رہے تھے۔

ملزمین سے پوچھ گچھ کے دوران ایس ٹی ایف کو کاغذ پر کام کرنے والی پانچ فرضی کمپنیوں کے بارے میں معلومات ملی ہیں۔ جس کی وجہ سے ملزمان کے حوالات کے کاروبار سے وابستہ ہونے کا شبہ ہے۔ تینوں کے ایک مخصوص نمبر کی کار چلانے کی بات بھی ہے، لیکن ایس ٹی ایف کے ایک اہلکار نے اس کی تردید کی۔یہ تینوں چینی باشندے ڑو فائی کے قریبی بتائے جاتے ہیں جسے پہلے ہی گرفتار کیا گیا تھا اور گجرات کے رہنے والے روی نٹور لال، چن زوفینگ اور لیو پینفی کو ناگالینڈ کے پتے پر شناختی کارڈ، آدھار اور پین کارڈ ملا تھا۔ ایس ٹی ایف نے ملزمان کے قبضے سے یہ چیزیں برآمد کی ہیں۔

ایس ٹی ایف نوئیڈا یونٹ جاسوسی کے شبہ میں ہندوستان اور نیپال کی سرحد پر غیر قانونی طور پر مقیم چینی شہریوں کی گرفتاری کی تحقیقات کر رہا ہے۔تینوں ملزمان سیکٹر 93 میں واقع راوی اینڈ سو فائی کمپنی سے وابستہ تھے۔ گھربرا میں چائنیز کلب میں بھی جایا کرتا تھا۔ تاہم ایس ٹی ایف یا کسی اور ایجنسی نے یہ واضح نہیں کیا ہے کہ تینوں ملزمان کا اصل مقصد کیا تھا تاہم ایس ٹی ایف اور دیگر ایجنسیاں جاسوسی، حوالا کاروبار اور اسکریپ کے کاروبار سے چین میں موبائل پارٹس بھیج کر امپورٹ ڈیوٹی فراڈ کے نقطہ نظر سے تفتیش کر رہی ہیں۔ اس سے قبل ایجنسیوں نے دو کمپنیوں کی آڑ میں کام کرنے والی نو کمپنیوں کے علاوہ سیکٹر 93 کی کمپنی سے ڈھائی کلو موبائل پارٹس بشمول چپ پروسیسر وغیرہ برآمد کیے تھے۔

اس کے علاوہ کئی لگڑری گاڑیاں وغیرہ بھی برآمد ہوئی ہیں۔ 11 جون کو ایس ایس بی نے چین کے لو لینگ اور یون ہیلانگ کو نیپال کی سرحد سے جاسوسی کے شبہ میں گرفتار کیا۔ اس کے بعد جے پی گرینس گریٹر نوئیڈا میں رہنے والے جو فائی اور ناگالینڈ کے رہنے والے پاٹیکھے رینو کو گروگرام سے گرفتار کیا گیا۔ ان سے پوچھ گچھ کے بعد روی نٹور لال، منگیتر ابنی، پشپیندر، اشوک اور چین کے شہریوں کی یکے بعد دیگرے گرفتاریاں جاری ہیں، جب کہ کئی ملزمین ابھی تک مفرور ہیں۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button