بین الاقوامی

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا الوداعی خطاب

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وائٹ ہاؤس میں اپنے الوداعی خطاب میں کہا ہے کہ فخر ہے میں دہائیوں میں وہ پہلا صدر ہوں جس نے کوئی نئی جنگیں شروع نہیں کیں۔ ہم امریکی پُرامن اور امن پسند لوگ ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ دعا کریں کہ نومنتخب صدر جوبائیڈن کی انتظامیہ کامیاب ہوجائے۔ ہم نے جو تحریک شروع کی ہے وہ شروعات ہیں۔ان کا کہنا تھا کہ چین کے خلاف دنیا کو جیسا میں نے متحد کیا ایسا کبھی نہیں ہوا۔ ہم نے صرف 9 ماہ کے عرصے میں کورونا ویکسین تیار کرلی۔ ہم نے 3 ہزار نئے وفاقی ججز تعینات کر دیے۔ ہم نے امریکا کی سیکیورٹی کے لیے میکسیکو بارڈر پر باڑ تعمیر کیا۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے خطاب میں کہا کہ کیپٹل حملے کے بعد تمام امریکی خوف کا شکار ہو گئے۔ سیاسی تشدد ہر چیز پر حملہ ہے جو کسی صورت برداشت نہیں کیا جاسکتا۔انہوں نے کہا کہ میں اختیارات نئی انتظامیہ کے حوالے کرنے جا رہا ہوں۔ میں نائب صدر مائیک پنس اور ان کی فیملی کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ میں اپنے چیف آف اسٹاف اور پوری انتظامیہ کا مشکور ہوں۔ڈونلڈ ٹرمپ نے مزید کہا کہ میں نے مشکل اور سخت ترین لڑائیوں کا انتخاب کیا کہ آپ نے مجھے اسی لیے منتخب کیا تھا۔ اب ملک کو درپیش سب سے بڑا خطرہ ہماری قومی عظمت سے اعتماد کے ضیاع کا ہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close