بین الاقوامی

کورونا کے قہر سے اٹلی ہوا بے حال، اب تک 2158 لوگوں کی موت !

اٹلی میں 21 فروری کو کورونا وائرس سے موت کا پہلا معاملہ سامنے آیا تھا اور دھیرے دھیرے اموات کی رفتار تیز ہوتی چلی گئی۔

روم ۔ 17 مارچ 2020 (ذرائع ) اٹلی میں خطرناک کورونا وائرس کی کوئی روک تھام نظر نہیں آ رہی ہے اور اس وائرس کی زد میں آ کر اب تک 2158 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں۔ شہری دفاعی محکمہ کی صدر اینجیلو بیرلو نے پیر کے روز بتایا کہ اب تک 23073 لوگ اس وائرس کے زد میں آ چکے ہیں اور تقریباً 2749 مریض تندرست ہو گئے ہیں جبکہ 2158 لوگوں کی کورونا وائرس سے متاثر ہونے کے بعد موت ہو گئی ہے۔ اٹلی میں 21 فروری کو کورونا وائرس سے موت کا پہلا معاملہ سامنے آیا تھا اور دھیرے دھیرے اموات کی رفتار تیز ہوتی چلی گئی۔

واضح رہے کہ اٹلی میں اتوار تک 20603 لوگ کورونا وائرس سے متاثر تھے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ان میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ کورونا وائرس (كووڈ 19) کے قہر سے لڑنے کے لئے چین ماہر ڈاکٹر کی ایک ٹیم سمیت اٹلی کی مدد کی مدد کے واسطے طبی مصنوعات کی فراہمی بھی کرے گا۔ چین کی وزارت خارجہ نے ایک بیان جاری کرکے کہا ہے کہ اٹلی کی مدد کرنے کے لئے مستقبل میں چین ڈاکٹروں کی ایک اور ٹیم نیز ضروری طبی ادویات کی فراہمی اور انسانی مدد کرے گا۔

قابل ذکر ہے کہ چین کے ہوبائی صوبے کے دارالحکومت ووہان سے پاؤں پھیلانے والے جان لیوا کورونا وائرس کی زد میں اب تک دنیا کے 150سے زائد ممالک آ چکے ہیں۔ عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے کے درمیان گزشتہ دنوں اسے عالمی وبا قرار دے دیا۔ چین میں اس وبا سے مرنے والوں کی تعداد بڑھ کر 3226 ہو گئی ہے اور 80881 لوگ اس وائرس سے متاثر ہیں۔

مزید پڑھیں

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

Back to top button
Close
Close