بہار و سیمانچل

سی پی آئی ایم ایل نے اورائی میں اسمبلی سطح کےجائزہ مٹنگ کا انعقاد کیا،کارکنان نے پارٹی کو مستحکم کرنے کا عزم لیا

مظفرپور:28/نومبر(پریس ریلیز )اے پی جے عبد الکلام آئی ٹی آئی اورائی کے کانفرنس ہال میں سی پی آئی ایم ایل (بھاکپا-مالے)نے اسمبلی سطح کا جائزہ اجلاس منعقد کیا۔اجلاس میں اورائی حلقہ کے ہر پنچایت کے کارکنان نے شرکت کی۔ جائزہ اجلاس میں سی پی آئی ایم ایل سنٹرل کمیٹی کی ممبر اور ایپوا کی نیشنل جنرل سکریٹری مینا تیواری مہمان خصوصی کے طور پر شامل ہوئیں مینا تیواری نے اپنے خطاب میں ملک بنانے والے مزدوروں اور کسانوں کو دعوت دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مودی حکومت نہ صرف کمپنیوں اور کارپوریٹس کے مفاد میں مزدوروں کے غلام بنارہی ہے۔ بلکہ کسانوں کو غلام بنانے والا قانون نافذ کیا جارہا ہے۔ انہوں نے مودی حکومت پر الزام عائد کرتے ہوئے کہا کہ یہ ملک کے آئین اور جمہوریت کو ختم کرنے پر تلی ہے تاکہ کمپنی کی حکمرانی ملک پر مکمل طور پر نافذ کی جاسکے اور نجکاری کمپنی کے حکمرانی کے خلاف ہر آواز کو کچل دیا جائے۔
اجلاس میں موجود اورائی سے عظیم اتحاد سے سی پی آئی ایم ایل کے امیدوار آفتاب عالم نے اپنے خطاب میں تمام طبقات کی طرف سے حمایت کرنے پر لوگوں کا شکریہ ادا کیا اور گاؤں و پنچایتوں کی ہمہ جہت ترقی کے لیے عوامی سطح پر تحریک چلانے کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ اورائی-کٹرہ کو چچری پل اور بہتر تعلیم ، روزگار اور ترقی کا سوال ان کا اصل انتخابی مسئلہ تھا جس کے لئے ہمہ جہت تحریک کو مزید تیز کیا جائے گا۔ انتخابی نتائج میں پیچھے رہنے کے باوجود عوام ان کے ساتھ ہے۔ وہ عوام کے کارکن ہے۔ عوامی خدمت میں مصروف ہوں گے۔ عوامی مفاد ان کا مفاد ہے۔
انصاف منچ مظفر پور کے ضلعی صدر فہد زماں نے نتیش مودی پر حملہ کرتے ہوئے کہا آج مودی حکومت ملک کے عوامی شعبوں کو ان مجرموں کے حوالے کرنے جارہی ہے جنہوں نے بینکوں اور کارپوریٹ گھروں میں عام لوگوں کی لاکھوں اور لاکھوں روپے کی محنت ، کمائی کی رقم لوٹ لی ہے۔ جس کی وجہ سے پہلے ہی کروڑوں بینک ، معیشت اور ریکارڈ توڑنے والی بے۔بے روزگاری لاکھوں افراد کو خود اور خود غلامی کی طرف دھکیل دیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ریل ، بینک ، نجی ہاتھوں سمیت ملک کے اثاثوں کی فروخت ،نجکاری کرنا بند کریں۔
اس اجلاس میں محمد محفوظ الرحمن، محمد شمش،محمد چاند، مکیش پاسوان ، کوشل یادو ، محمد کیف ، ڈاکٹر ہریندر رائے ، محمد اظہر ، محمد قمر عالم ، عالمگیر ، چونن لال رائے ، محمد موجیر ، سنجیو منڈل ، دھرمیندر پاسوان ، ریاض حسن ، سرور ، محمد عامرالحک ، محمد عباس ، سنجے کمار ، اوپیندر پرساد ، محمد جمال ، محمد راشد وغیرہ نے بھی دھرنے سے خطاب کیا۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

Back to top button
Close
Close