پٹنہ

بہار قانون ساز اسمبلی کے اسپیکر کا عہدہ آج سنبھالیں گے اودھر بہاری چودھری

پٹنہ، 25اگست ( ہندوستان اردو ٹائمز)  بہار قانون ساز کونسل کے چیئرمین دیویش چندر ٹھاکر بلا مقابلہ منتخب ہو گئے ہیں۔ اپوزیشن نے سمراٹ چودھری کو اپوزیشن لیڈر منتخب کر لیا ہے۔ وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے چیئرمین دیویش چندر ٹھاکر کو سیٹ پر بٹھایا۔ اس کے بعد تمام جماعتوں اور اپوزیشن کے رہنماؤں کو اپنے خیالات کا اظہار کرنے کا موقع دیا گیا ہے۔ دوپہر 1.30بجے چیئرمین دیوش چندر ٹھاکر کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کونسل کی کارروائی جمعہ کی صبح 11 بجے تک ملتوی کر دی گئی۔

 

قبل ازیں اپوزیشن لیڈر تیجسوی یادو نے کہا کہ آپ کا تجربہ کلین امیج ہے۔ تمام مسائل کو حل کرنے کی بھی آپ کی کوشش رہی ہے۔ ہم اس ایوان کو یقین دلاتے ہیں کہ نتیش کمار کی قیادت میں عوام کی حکومت بنی ہے۔ ہماری کوشش رہے گی کہ بہار کی ترقی اور بھائی چارہ قائم ہو۔اسی طرح رام چندر پوروے کو آج بہار قانون ساز کونسل کے نائب چیئرمین کے طور پر نامزد کیا گیا۔

 

آر جے ڈی ایم ایل سی کی نامزدگی کے دوران سی ایم اور ڈپٹی سی ایم بھی موجود تھے۔ لالو یادو کے کافی قریب بتائے جانے والے اسمبلی کی بات کرتے ہوئے آج صرف اسمبلی کے اسپیکر کے لیے نامزدگی کی گئی۔ جس میں آر جے ڈی کے اودھ بہاری چودھری نے اپنی نامزدگی کی۔ جس میں وزیر اعلیٰ نتیش کمار، نائب وزیر اعلیٰ تیجسوی یادو سمیت کئی رہنما موجود تھے۔24 اگست کو 10 اگست کو 8ویں بار بہار کے وزیر اعلی بننے کے 15 دن بعد نتیش کمار نے اعتماد کا ووٹ حاصل کیا۔انہیں 241 ممبران اسمبلی میں 160 ایم ایل ایز کی حمایت حاصل ہے۔ حالانکہ حکومت کی حمایت میں 165 ایم ایل ایز تھے لیکن 4 ایم ایل ایز غیر حاضر تھے۔ اسی دوران ڈپٹی اسپیکر مہیشور ہزاری نے بھی اپنا ووٹ نہیں ڈالا۔ اپوزیشن پارٹی بی جے پی نے ووٹنگ کے دوران ایوان سے واک آؤٹ کیا۔

 

بہار قانون ساز اسمبلی کے سابق اسپیکر وجئے کمار سنہا اب حزب اختلاف کے لیڈر بن گئے ہیں انہوں نے عہدہ سنبھالا۔ ایوان بالا بہار قانون ساز کونسل کے ڈپٹی چیئر مین رام چندر پوربے منتخب ہوئے۔ بہار قانون ساز کونسل میں حزب اختلاف کے قائد سمراٹ چودھری بنائے گئے۔ کل اسمبلی کے اسپیکر اودھ بہار چودھری اپنا عہدہ سنبھالیںگے۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button