بہارپٹنہ

بہار: اگنی پتھ اسکیم پر جے ڈی یو کی پی ایم مودی سے اپیل۔ کہا، اس پر نظرثانی کریں یا نوجوانوں کوبھروسہ دلائیں

پٹنہ ،17جون (ہندوستان اردو ٹائمز) بہار کے وزیر اعلی نتیش کمار نے وزیر اعظم نریندر مودی سے اپیل کی ہے۔ جمعہ کو ایک تازہ درخواست میں انہوں نے کہا کہ حکومت اگنی پتھ اسکیم پر نظرثانی کرے اور احتجاج کرنے والے نوجوانوں کو یقین دلائے کہ ان کا مستقبل اس اسکیم سے متاثر نہیں ہوگا۔

جے ڈی یو چیف راجیو رنجن سنگھ عرف للو جو بہار کے وزیر اعلیٰ کے پرانے دوست ہیں، نے جمعہ کو ایک ویڈیو پیغام کے ذریعے یہ جانکاری دی۔مرکزی حکومت کی اگنی پتھ اسکیم کے اعلان کے بعد سے ملک بھر میں احتجاج ہو رہا ہے۔ اس پر سنگھ نے کہا کہ مرکزی حکومت کو فوری طور پر اس کا جائزہ لینا چاہیے۔ اگر یہ ممکن نہیں تو نوجوانوں کو یقین دلایا جائے کہ ان کا مستقبل محفوظ رہے گا۔

دراصل جے ڈی یو بی جے پی کے ساتھ بہار میں اقتدار میں ہے۔ سنگھ نے گزشتہ روز بھی یہی مطالبہ کیا تھا۔تاہم، بی جے پی کا استدلال ہے کہ احتجاج پہلے سے منصوبہ بند تھا اوریہ احتجاج سیاست سے متأثر ہے ۔ جے ڈی یو پارلیمانی بورڈ کے صدر اوپیندر کشواہا نے اس پر اتفاق نہیں کیا۔ انہوں نے کہا تھا کہ ایسا لگتا ہے کہ یہ احتجاج طلباء کے اشتعال کا نتیجہ ہے۔

اپوزیشن جماعتیں متفقہ طور پر اس اقدام پر تنقید کر رہی ہیں۔دریں اثنا، قائد حزب اختلاف تیجسوی یادو نے اسکیم کی دفعات کے بارے میں اندیشہ ظاہر کیا جیسے چار سال کی خدمت کے بعد پنشن کے فوائد کے بغیر ریٹائرمنٹ۔ وہ یہ بھی جاننا چاہتے تھے کہ کیا کنٹریکٹ پر ملازمت کی نئی اسکیم ذات پات کی بنیاد پر ریزرویشن کو ختم کرے گی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button