پٹنہ

بہارمیں مکھیا کے الیکشن کی تاریخ پر بڑا اعلان ، کمیشن نے کہا ، ڈیڑھ ماہ میں کبھی بھی ۔۔۔

پٹنہ ، یکم اگست ۲۰۲۱ (ہندوستان اردو ٹائمز) کمیشن نے تمام ڈی ایمز سے کہا ہے کہ وہ انتخابات کے لیے پوری طرح تیار رہیں۔ تیاریوں کو مدنظر رکھتے ہوئے کمیشن نے تمام ڈی ایمز کو ہدایت کی ہے کہ وہ پچھلی میٹنگز میں دی گئی ہدایات کی تعمیل کی رپورٹ جلد ہی کمیشن کو فراہم کریں۔ کمیشن نے پنچایت انتخابات کی تیاریوں کے حوالے سے ہفتہ کو تمام اضلاع کے ڈی ایم کے ساتھ ویڈیو کانفرنسنگ کی۔ اس میں ای وی ایم کی دیکھ بھال سے لے کر ماڈل پولنگ سٹیشنوں کی مارکنگ تک ہدایات دی گئی تھیں۔

کمیشن نے کہا کہ ای وی ایم پر بار کوڈ چسپاں کرنے سے اسکیننگ اور اسٹاک انٹری کا کام تین دن کے اندر مکمل ہونا چاہیے۔ مختلف ریاستوں سے درآمد کی گئی ای وی ایم سے علیحدگی کے انتظامات کرنے کو کہا گیا۔ ہر ای وی ایم پر اسٹیکر لگانے کے ساتھ ساتھ ، اس کا تعلق کس ریاست سے ہے ،

تاکہ الیکشن کے بعد واپسی میں آسانی ہو۔ اگر کوئی ای وی ایم خراب ہے تو اس پر خرابی کا اسٹیکر لگانا ہوگا۔ ویڈیو کانفرنسنگ کے دوران ایک معاملہ یہ بھی پیدا ہوا کہ ایک سے زیادہ اضلاع میں ایک ہی ای وی ایم کو نمبر دیا گیا۔ ایک ای وی ایم کا نمبر دو اضلاع میں دکھایا جا رہا ہے۔ اس تکنیکی خرابی کو 3 اگست تک درست کرنے کی ہدایت کی گئی تھی۔

دس مرحلوں میں ووٹنگ کی تیاری۔

بہار میں پنچایتی انتخابات 10 مرحلوں میں ہوں گے۔ اس کے لیے تمام اضلاع سے مرحلہ وار بلاکس کی فہرست طلب کی گئی ہے اور اس کے مطابق پروگراموں کا فیصلہ کیا جا رہا ہے۔ اس بار ریاست میں پنچایتی انتخابات ای وی ایم اور بیلٹ باکس دونوں کے ذریعے ہونے ہیں۔

بلاک کے بجائے ضلعی سطح پر بیک وقت گنتی کے نظام پر غور کیا گیا۔

کمیشن نے تمام ڈی ایمز سے کہا کہ وہ تبدیلیوں پر نظر ثانی کریں جو نئی تشکیل شدہ ، اپ گریڈ شدہ اور توسیع شدہ بلدیہ کی وجہ سے شہری ترقی اور ہاؤسنگ ڈیپارٹمنٹ کی جانب سے پنچایت قواعد کے متعلقہ قواعد کے مطابق کی گئی ہیں۔ اس کے مطابق ووٹر لسٹ اور پولنگ سٹیشن میں بھی ترمیم کرنے کی ہدایات دی گئیں۔ اس کے علاوہ کچھ اضلاع میں ریزرویشن کا مسئلہ بھی سامنے آیا جسے ایک ہفتے میں حل کرنے کی ہدایت کی گئی۔

تمام ڈی ایمز سے کہا گیا کہ وہ مثالی پولنگ اسٹیشنوں کو بھی نشان زد کریں۔ بلاک کے بجائے ضلعی سطح پر بیک وقت گنتی اور پوسٹ وار مضبوط کمروں کا بندوبست کرنے پر تمام ڈی ایمز سے بھی خیالات طلب کیے گئے۔ ڈی ایم کی تجاویز کی بنیاد پر کمیشن مزید فیصلہ کرے گا۔ ویڈیو کانفرنسنگ کے دوران ریاستی الیکشن کمشنر ڈاکٹر دیپک پرساد نے تمام ڈی ایم کے ساتھ انتخابات کی تیاریوں پر بات چیت کی۔ اس کے ساتھ ، انہوں نے ان سے یہ بھی کہا کہ وہ اضلاع میں کورونا اور سیلاب کی صورتحال پر نظر رکھیں۔ کمیشن سکریٹری مکیش کمار سنہا بھی میٹنگ میں موجود تھے۔

ہماری خبریں اپنے واٹس ایپ پر پانے کے لیئے کلک کریں 

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close