پٹنہ

بلڈوزرذات مذہب کودیکھ کرچلیں گے یاچین کے گائوں پربھی چلیں گے؟ تیجسوی یادونے تصویرشیئرکرکے گھیرا،ملکی اتحاداورآئین کی فکرپرزوردیا

نئی دہلی20اپریل(ہندوستان اردو ٹائمز) ملک میں بس ملزمین کے گھر بلڈوزر کی کارروائی پر بہار کے اپوزیشن لیڈر تیجسوی یادو کا ردعمل سامنے آیا ہے۔ تیجسوی یادو نے ٹویٹ کرکے بی جے پی کو گھیر ا ہے اور کہا ہے کہ ذات پات کو دیکھ کر ہی بلڈوزر چلائے جارہے ہیں۔ تیجسوی یادو نے لکھا کہ چین نے ہماری سرحد میں دو گاؤں بسائے ہیں، لیکن بلڈوزر سے تو دور کی بات، وہ اس بارے میں دو لفظ بھی بولنے کی ہمت نہیں رکھتے۔

کیا ذات پات کو دیکھ کر ہی بلڈوزر چلیں گے یا پھر قوم کے اتحاد، سالمیت اور آئین کی بھی فکر کریں گے؟ اگر غیر قانونی تعمیرات ہیں تو حکومت/انتظامیہ اتنے سالوں سے کیا کر رہی تھی؟چین نے ہماری سرحد پر دو گاؤں آباد کر رکھے ہیں لیکن بلڈوزر اس بارے میں دو لفظ بھی بولنے کی ہمت نہیں رکھتے۔کیا ذات پات کو دیکھ کر ہی بلڈوزر چلیں گے یا پھر قوم کے اتحاد، سالمیت اور آئین کی بھی فکر کریں گے؟اگر غیر قانونی تعمیرات ہیں تو اتنے سالوں سے انتظامیہ کیا کر رہی تھی؟تیجسوی یادو کی طرح کانگریس لیڈر راہل گاندھی نے بھی آج ایک ٹویٹ میں بی جے پی سے اپنے دل میں نفرت کو ختم کرنے کو کہا ہے۔ راہل گاندھی نے ٹویٹ کر کے لکھاہے کہ ہندوستان کی آئینی اقدار کو منہدم کر دیا گیا ہے۔ حکومت کی جانب سے غریبوں اور اقلیتوں کو نشانہ بنایا گیا ہے۔ ان سب کے بجائے بی جے پی کو اپنے دل میں موجود نفرت کو ختم کرنا چاہیے۔

ساتھ ہی عام آدمی پارٹی نے بھی بی جے پی پر سنگین الزامات لگائے ہیں۔ جہانگیرپوری بلڈوزر معاملے پر دہلی کے نائب وزیر اعلیٰ اور عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر منیش سسودیا نے ایک پریس کانفرنس میں کہاہے کہ بھارتیہ جنتا پارٹی پورے ملک میں کہیں بھی اسکول، کالج، روزگار، مہنگائی کم کرنے کی بات کرتی نظر نہیں آئے گی۔ وہ صرف غنڈہ گردی کے بارے میں بات کرتی نظر آئے گی۔ ان کے لیڈر غنڈہ گردی کرتے نظر آئیں گے اور بدمعاش یا غنڈے دبنگ کا احترام کرتے نظر آئیں گے۔ ان کے پاس ملک کی اگلی نسل کو پڑھانے کا کوئی کام نہیں، نوکریاں دینے کا کوئی کام نہیں۔ 8 سال میں اسکول، ہسپتال، روزگار اور مہنگائی کم کرنے کے لیے کچھ نہیں کیا۔ صرف لڑائی، جھگڑا، مار پیٹ اور خواتین سے چھیڑ چھاڑ کی حوصلہ افزائی کی گئی۔ اس نے ٹریکٹروں اور بسوں کے ذریعے کچلنے کی حوصلہ افزائی کی۔ اگر ملک میں اس غنڈہ گردی اور بیان بازی کو روکنا ہے تو سب سے آسان طریقہ بی جے پی کے ہیڈ کوارٹر پر بلڈوزر چلانا ہے۔

ہماری یوٹیوب ویڈیوز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button