اہم خبریں

سوارا بھاسکر اور عارفہ خانم شیروانی کے خلاف شکایت درج، جانیں آخر معاملہ کیا ہے

نئی دہلی 17جون(ہندوستان اردو ٹائمز) اترپردیش کے غازی آبادکے ایک بزرگ شخص کوزیادتی کا نشانہ بننے سے متعلق وائرل ویڈیوپرتنازعہ اوربڑھتاجارہاہے۔اس معاملے کے بارے میں دارالحکومت دہلی میں بالی ووڈاداکارہ سوورا بھاسکر،ٹویٹر انڈیا کے سربراہ منیش مہیشوری اور دیگر کے خلاف شکایت درج کی گئی ہے۔یہ شکایت دہلی کے تلک مارگ پولیس اسٹیشن میں درج کی گئی ہے۔وکیل امیت آچاریہ نے تلک مارگ پولیس اسٹیشن میں یہ شکایت درج کروائی ہے۔

عارفہ خانم شیروانی اور اداکار آصف خان کو بھی شکایت میں نامزد کیا گیا ہے۔ یہ الزام لگایا جاتا ہے کہ ان سب نے معاملے میں اشتعال انگیز ٹویٹس کی تھیں۔پولیس کا کہنا ہے کہ ابھی تک ایف آئی آر درج نہیں کی گئی ہے لیکن پولیس تفتیش کر رہی ہے۔دریں اثنا یہ اطلاع ہے کہ غازی آباد پولیس نے ٹویٹر انڈیا اور اس کیس سے وابستہ تصدیق شدہ اکاؤنٹ ہولڈرز کو نوٹس جاری کرنے کی تیاری مکمل کرلی ہے۔ ذرائع کے مطابق نوٹس جلد جاری کیا جائے گا۔سوارا نے ٹویٹر پر لکھا ہیھ کہ غازی آباد لنچنگ سے متاثرفردکاخاندانی کاروبار بڑھئی ہے۔ اسے تعویذ بنانے کے بارے میں کچھ نہیں معلوم۔ گرفتار شریک ملزم کا بھائی بھی پولیس کے بیان کو چیلنج کر رہا ہے۔ ان دعوؤں کی تحقیقات کی جانی چاہیے۔انہوں نے لکھاہے کہ اس کی تصدیق 6 جون کو کنبہ کے ذریعہ کی گئی تحریری شکایت کی اصل نقل میں کی گئی ہے۔

تاہم پولیس نے اس کی تصدیق نہیں کی ہے۔ مہر پر لکھی گئی تاریخ سے پتہ چلتا ہے کہ ایف آئی آر سے پہلے اس کے حملہ آوروں کے ذریعہ جے شری رام کہنے کا الزام لگاہے۔ایف آئی آر پر تبصرہ کرتے ہوئے انھوں نے ٹویٹر پر لکھا ، ‘یہ کسی واقعے کی اطلاع دہندگی کو مجرم قرار دینے کی کوشش ہے جو سرکاری اختیار سے باہر ہے۔ اس واقعے کے بارے میں خود کسی جرم کا شکار لڑکی نے کیا کہا ہے؟ دی وائر پر اس کی اطلاع دہندگی کے لیے ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

Back to top button
Close
Close