اہم خبریں

پنجاب میں لاک ڈائون کی خلاف ورزی، مندرکے دروازے کھلے: میڈیاکووہاں کوروناکاخطرہ نظرنہیں آرہا ہے 

چنڈی گڑھ18مئی(آئی این ایس انڈیا) لاک ڈاون فیز 4 کا ملک میں پہلا دن ہے۔ مرکزی حکومت نے لاک ڈاؤن میں 31 مئی تک توسیع کردی ہے ، لیکن سخت پابندیاں صرف کنٹینمنٹ زون تک ہی محدودہیں۔مذہبی مقامات اوراجتماعات کی پابندی برقرارہے۔ رمضان المبارک کے باوجودمساجدبندہیں،تراویح اورجمعے کی نمازنہیں ہورہی ہے ،علماء اورمسلم مذہبی نمائندوں نے عیدکی نمازپربھی لوگوں کولاک ڈائون پرعمل کرنے کامشورہ دیاہے ملک بھرمیں مسلمان اس پرعمل کررہے ہیں،لیکن دوسری طرف مندرکے دروازے کھولے گئے۔ حکومت کے رہنما خطوط کے خلاف ، امرتسر ، پنجاب میں مندر کے دروازے کھل گئے۔ لوگ یہاں پوجا کے لیے پہنچ گئے۔لیکن ابھی تک میڈیاکووہاں کوروناکاخطرہ نظرنہیں آیاہے۔

مرکزی حکومت نے لاک ڈاؤن مرحلہ 4 میں 31 مئی تک توسیع کردی ہے۔ بس ٹیکسیاں اور دیگر مسافر گاڑیوں کو کنٹینمنٹ زون کے باہر چلنے کی اجازت ہے۔ ریاستیں باہمی رضامندی سے انٹراسٹیٹ بسیں چلانے کے بھی اہل ہوں گی۔
اتوار کے روز وزارت داخلہ کی طرف سے جاری کردہ حکم میں،یہ واضح تھا کہ کنٹینمنٹ زون سے باہر کی تمام سرگرمیوں ، جن پر خصوصی طور پر پابندی عائد نہیں ہے ،کوچھوٹ دی جائے گی۔یعنی ، ہر طرح کی دکانیں اور مارکیٹ میں سیلون ، آٹوموبائل ، ورکشاپس ، الیکٹرانکس ، کپڑے وغیرہ کھول سکیں گے ، لیکن مذہبی مقامات ، اسکولوں اور کالجوں کو کھولنے پر پابندی ہوگی۔

پیر کو امرتسر میں ماتا بھدرکالی مندرکھولاگیا۔ لوگ بھی یہاں پہنچے۔ مندر کے پجاری نے کہاہے کہ ہم نے لوگوں سے گھر میں رہنے کی اپیل کی ، لیکن کوئی قبول کرنے کو تیار نہیں تھا۔وہ درشن مانگ رہے تھے۔ ہم نے اس دوران معاشرتی دوری کا بھی خیال رکھا۔ عقیدت مند آتے ہیں اور جلدی جاتے ہیں ، یہ یقینی ہے۔

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close