کھیل

آئی سی سی ٹی 20 رینکنگ : کارتک 108 مقام کی چھلانگ، کشن ٹاپ 10 میں

دبئی، 22 جون (ہندوستان اردو ٹائمز) تجربہ کار دنیش کارتک تازہ ترین آئی سی سی ٹی 20 بیٹنگ رینکنگ میں 108 مقامات کی چھلانگ لگا کر 87 ویں مقام پر پہنچ گئے ہیں، جب کہ نوجوان اوپنر ایشان کشن ماضی میں اپنی شاندار کارکردگی کی بدولت ٹاپ 10 میں شامل ہوگئے ہیں۔کشن نے جنوبی افریقہ کے خلاف پانچ میچوں کی سیریز میں دو نصف سنچریاں بنائیں اور 41 کی اوسط سے 206 رنز بنائے۔ اس فارم کی بدولت بائیں ہاتھ کے اس کھلاڑی نے تازہ ترین ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں بلے بازوں کی چھٹی پوزیشن حاصل کر لی ہے۔کارتک انڈین پریمیئر لیگ (IPL) کے پانچویں سیزن سے اچھی فارم میں ہیں اور انہوں نے جنوبی افریقہ کے خلاف T20I سیریز میں کچھ شاندار اننگز کھیلی ہے۔پاکستانی ٹیم کے کپتان بابر اعظم اس وقت ٹی ٹوئنٹی بیٹنگ رینکنگ میں سرفہرست ہیں اور کشن ٹاپ 10 میں واحد ہندوستانی کھلاڑی ہیں۔

یوزویندر چہل نے گیند بازوں کی ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں سب سے لمبی چھلانگ لگائی ہے۔ ہندوستانی اسپنر جنوبی افریقہ کے خلاف سیریز میں چھ وکٹوں کے ساتھ تین درجے ترقی کر کے 23 ویں نمبر پر پہنچ گئے۔جوش ہیزل ووڈ ٹی ٹوئنٹی بولنگ رینکنگ میں بدستور سرفہرست پر قائم ہیں۔ افغانستان کے اسپنر راشد خان (مشترکہ طور پر تیسرے) اور سری لنکا کے اسپنر ونیندو ہسرنگا (چھٹے) دونوں ایک جگہ آگے بڑھ کر ٹاپ 10 میں پہنچ گئے۔رویندر جڈیجہ نے 385 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ ٹیسٹ آل راؤنڈر کی فہرست میں اپنا پہلا مقام برقرار رکھا ہے۔ وہ فی الحال انگلینڈ کے خلاف ہندوستان کے ایک ٹیسٹ میچ کے لیے برطانیہ میں ہے، جو کہ گزشتہ سال پانچ میچوں کی سیریز ہے۔

بنگلہ دیش کے کپتان شکیب الحسن 346 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ دوسرے نمبر پر آگئے ہیں۔ ٹیسٹ بلے بازوں کی فہرست میں سابق ہندوستانی کپتان ویراٹ کوہلی (742) بدستور 10ویں نمبر پر ہیں جبکہ تجربہ کار آف اسپنر روی چندرن اشون (850) اور تیز گیند باز جس پریت بمراہ (830) بالترتیب دوسرے اور تیسرے نمبر پر ہیں۔فہرست میں ویسٹ انڈیز کے تیز گیند باز کیمار روچ بھی بنگلہ دیش کے خلاف شاندار کارکردگی کی بدولت باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر آگئے ہیں۔ٹیسٹ باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے تیز گیند باز پیٹ کمنز 901 ریٹنگ پوائنٹس کے ساتھ سرفہرست ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button