آئی پی ایل

آئی پی ایل 2021 سے 15 کھلاڑی ہوئے باہر ، جانئے کس ٹیم کو لگا سب سے زیادہ جھٹکا، دیکھیں مکمل فہرست

آئی پی ایل 2021 کا دوسرا مرحلہ 19 ستمبر سے شروع ہونے والا ہے۔ 19 ستمبر کو چنئی سپر کنگز (CSK VS MI) اور ممبئی انڈینز کی ٹیم متحدہ عرب امارات میں ایک دوسرے کے خلاف میدان میں اترے گی۔ ایک طرف ، جہاں شائقین آئی پی ایل کے دوسرے مرحلے کے آغاز کا انتظار کر رہے ہیں ، دوسری طرف کچھ تجربہ کار کھلاڑیوں نے دوسرے راؤنڈ کے بقیہ میچوں سے خود کو دور کر لیا ہے۔ جس کے بعد فرنچائز نے ٹیم میں نئے کھلاڑیوں کو متبادل کے طور پر شامل کیا ہے ، آئی پی ایل کے لیجنڈری کھلاڑیوں کے ناموں سے فرنچائزیوں کو یقینا صدمہ پہنچا ہے ، لیکن ان کے متبادل کے طور پر آنے والے کھلاڑی بھی ٹیلنٹ کے لحاظ سے کم نہیں ہیں۔

رائل چیلنجرز بنگلور

آر سی بی کی ٹیم (رائل چیلنجرز بنگلور) کو سب سے زیادہ نقصان اٹھانا پڑا ہے۔ آئی پی ایل کے دوسرے مرحلے میں ٹیم کے پانچ کھلاڑی نظر نہیں آئیں گے ، ایڈم زمپا کے متبادل کے طور پر ، فرنچائز نے سری لنکا کے لیگ اسپنر وانندو ہاسرنگا کو ٹیم میں شامل کیا ہے۔ اس کے علاوہ ، دشمنت چمیرا بھی ڈینیل سمس کی جگہ آر سی بی کے لیے آئی پی ایل کھیلتے نظر آئیں گے۔ ٹن ڈیوڈ فن ایلن کے متبادل کے طور پر اپنا کردار دکھائیں گے۔ کین رچرڈسن کی جگہ انگلش کرکٹر جارج گارٹن ٹیم میں نظر آئیں گے۔ اس کے ساتھ ہی واشنگٹن سندر انجری کے باعث ٹورنامنٹ سے باہر ہو گئے ہیں۔ ان کی جگہ ، ذہین کرکٹر آکشدیپ آر سی بی کی ٹیم میں شامل ہو گئے ہیں۔ ان متبادل کھلاڑیوں پر سب کی نظر ہوگی، شائقین ٹم ڈیوڈ پر زیادہ نظریں رکھیں گے کیونکہ ٹم ڈیوڈ سنگاپور کے لیے کرکٹ کھیلتے ہیں۔ حالیہ ٹی 20 بلاسٹ میں ، اس نے اپنی دھماکہ خیز بیٹنگ کا نظارہ دکھایا ہے۔ ڈیوڈ نے سی پی ایل میں طوفانی بیٹنگ بھی کی ہے۔

راجستھان رائلز
آئی پی ایل کے دوسرے مرحلے میں راجستھان رائلز کی ٹیم میں بھی ردوبدل ہوا ہے۔ جوفرا اورچر اور بین اسٹوکس پہلے ہی اس سیزن سے باہر تھے ، لیکن اب نہ تو جوس بٹلر اور نہ ہی اینڈریو ٹائی دوسرے راؤنڈ میں راجستھان کی ٹیم میں نظر آئیں گے۔ راجستھان نے جوفرا آرچر کے متبادل کے طور پر گلین فلپس کو ٹیم میں شامل کیا ہے ، اوزانے تھامس اسٹوکس کی بجائے ٹیم کے لیے کھیلتے نظر آئیں گے۔ اینڈریو ٹائی کی جگہ ٹی 20 کرکٹ کے نمبر ایک اسپنر تبریز شمسی کو راجستھان کی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ بٹلر کے متبادل کے طور پر راجستھان نے ایون لیوس کو بقیہ میچوں کے لیے ٹیم میں شامل کیا ہے۔

پنجاب کنگز کو بڑا دھچکا۔
پنجاب کنگز کے لیے سب سے بڑا دھچکا دوسرے مرحلے سے ڈیوڈ ملان کی دستبرداری ہے۔ ملان ذاتی وجوہات کی بنا پر آئی پی ایل نہیں کھیلیں گے۔ پنجاب نے جنوبی افریقی کرکٹر ایڈن مارکرم کو ٹیم میں شامل کیا ہے۔ ریلی میریڈتھ کی جگہ پنجاب نے ناتھن ایلیسو کو ٹیم میں بلایا ہے۔ ناتھن ایلیسو نے اپنے پہلے ہی میچ میں ہیٹ ٹرک وکٹ لینے کا ریکارڈ اپنے نام کیا۔ اس کے علاوہ جئے رچرڈسن کو انگلینڈ کے لیگ اسپنر عادل رشید کی ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔


ہماری خبریں اپنے واٹس ایپ پر پانے کے لیئے کلک کریں 

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

Leave a Reply

متعلقہ خبریں

Back to top button
Close
Close