ہندوستان

رام جنم بھومی بابری مسجد مسئلہ پر عدالت کے فیصلے کا احترام کریں مسلمان۔ مولانا مفتی محمد انیس الدین

رام جنم بھومی بابری مسجد مسئلہ پر عدالت کے فیصلے کا احترام کریں مسلمان۔ مولانا مفتی محمد انیس الدین صاحب پاتورڈوی اشرفی
اکولہ ۸ نومبر ( ذوالقرنین احمد )
 مہاراشٹر رام جنم بھومی بابری مسجد معاملے پر عدالتی فیصلہ اب کبھی بھی آسکتا ہے۔
اس سلسلے میں ، جمعیت علماء نے یہاں اور اس کے آس پاس کے علاقوں میں بسنے والی تمام مسلم کمیونٹی کے لوگوں سے اپیل جاری کی ہے کہ وہ اس فیصلے کا احترام کریں اور امن برقرار رکھیں۔
مذکورہ معلومات دیتے ہوئے تنظیم کے جنرل سکریٹری مفتی محمد انیس صاب نے کہا کہ ملک کی اعلی ترین عدالت میں پورے کیس کی سماعت مکمل ہوچکی ہے اور اب کسی بھی دن فیصلہ لیا جاسکتا ہے۔
مفتی محمد انیس صاحب نے بھی اپیل کی ہے کہ سپریم کورٹ کا فیصلہ صحیح جذبے سے لیتے ہوئے ، اس پر کوئی ردعمل نہیں دیا جانا چاہئے ، خواہ وہ ہمارے حق میں ہو یا اس کے خلاف مفتی انیس صاحب نے کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ ہم سب پر امن طور پر دعا کریں اور صبر کے ساتھ اللہ سے خیر  کی امید رکھے   تاکہ انسانیت ، محبت اور بھائی چارہ جیت سکے۔ ہم سب کا ایک نگراں ہے اور ہم سب اس کی قدرت میں ہیں۔ انہوں نے یہ بھی اپیل کی کہ سوشل میڈیا پر دکھائی جانے والی کسی بھی قسم کی غلط فہمی کا شکار نہ ہوں یا شرپسند عناصر کی طرف سے پھیلائی جانے والی افواہوں کو روکیں اور کسی کو ایسا نا کرنے دیں۔ ان سب نے کہا کہ یہ ملک ہم سب کا ہے اور ہم سب اس کے آئین کا احترام کرتے ہیں۔ بحیثیت ذمہ دار شہری ، ہم سب کو امن و امان برقرار رکھنے میں پولیس اور انتظامیہ کی مدد کرنی چاہئے۔ جمعیت علماء ہند جنرل سکریٹری بلدھانہ ضلع مولانا مفتی محمد انیس الدین صاحب پاتوڑوی اشرفی مہتمم دارالعلوم اہائے سنت لوہارا مہاراشٹر ، و حفیظ خلیل صاحب امینی صدر جمیت علماء ہند بلڈانہ نے اپیل کی ہے۔
مزید پڑھیں

Urdutimes@123

ہندوستان اردو ٹائمز پر آپ سب کا خیر مقدم کرتے ہیں

متعلقہ خبریں

جواب دیجئے

Close