ممبئی میں حادثاتی بارش کی وجہ سے تباہی ، ریل ٹریک پر پانی بھر گیا ، ریڈ الرٹ جاری *

منگل کی رات شروع ہونے والی موسلا دھار بارش نے بدھ کی صبح ممبئی کی رفتار سست کردی۔ تاہم ، سڑک ، ریل اور ہوائی خدمات اب بھی چل رہی ہیں۔ بی ایم سی ڈیزاسٹر کنٹرول نے کہا ، احتیاط کے طور پر ، براہمومبائی میونسپل کارپوریشن (بی ایم سی) نے شہر کے تمام اسکولوں کو ایک دن کے لئے بند رکھنے کا حکم دیا ہے۔

شہر اور نواحی علاقوں کے متعدد نشیبی علاقوں میں 6-12 انچ کی لپیٹ میں آگیا ، لیکن گاڑیوں اور ریل ٹریفک کی رفتار انتہائی کم ہے۔ آئی ایم ڈی نے اگلے 2-3 دن میں ممبئی اور گردونواح میں تیز بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ ممبئی اور اس کے نواحی علاقوں میں موسلا دھار بارش کے بعد محکمہ موسمیات نے بدھ کے روز شہر اور قریبی علاقوں میں ایک ‘ریڈ الرٹ’ جاری کیا اور حکام کو ہر صورتحال سے نمٹنے کے لئے تیار رہنے کو کہا۔

ہندوستان کے محکمہ موسمیات نے کہا کہ ممبئی میٹروپولیٹن ریجن (ایم ایم آر) کے 150 موسمیاتی اسٹیشنوں میں سے تقریبا 100 100 میں گذشتہ 24 گھنٹوں میں 200 ملی میٹر بارش ہوئی۔ آئی ایم ڈی کے ایک عہدیدار نے پی ٹی آئی کو بتایا ، “اس سے معلوم ہوتا ہے کہ ممبئی میں بارش کتنی پھیلی ہوئی تھی۔” ہم نے ممبئی اور مضافاتی علاقوں سمیت تھانہ اور پالگھر اضلاع میں اگلے 24 گھنٹوں کے لئے ‘ریڈ الرٹ’ جاری کیا ہے۔ ‘

اپنا تبصرہ بھیجیں