ٹیم انڈیا نے پہلے دن پانچ وکٹوں کے نقصان پر 264 رنز بنائے

ویسٹ انڈیز اور بھارت کے مابین دو ٹیسٹ میچوں پر مشتمل سیریز کا آخری میچ جمعہ سے جمیکا کے سبینا پارک میں کھیلا جارہا ہے۔ ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے ہندوستان نے پہلے دن کے کھیل کے اختتام تک 90 اوورز میں پانچ وکٹوں کے نقصان پر 264 رنز بنائے ہیں۔ کرش پر رشبھ پانت * 27 اور ہنوما وہاری * 42 موجود ہیں۔

پہلے بیٹنگ شروع کرنے والی ہندوستانی ٹیم کا آغاز اچھی طرح سے نہیں ہوا۔ ساتویں اوور کی پانچویں گیند پر ٹیم انڈیا کو اوپنر کے ایل راہول (13) کی حیثیت سے پہلا دھچکا لگا۔ کیریبین کپتان جیسن ہولڈر راہھم کارن وال کے ہاتھوں راہول کو پکڑ رہے ہیں۔ اس کے فورا بعد ہی ٹیم انڈیا کو چیٹشور پجارا (6) کی حیثیت سے دوسرا دھچکا لگا۔ ڈیبیو پلیئر راقم کارن وال نے انہیں اپنا شکار بنایا۔

پجارا کے آؤٹ ہونے کے بعد ، منائک اگروال اور کپتان ویرات کوہلی نے اننگز سنبھالی اور دونوں نے 69 رنز کی شراکت قائم کی ، لیکن ونڈیز کے کپتان جیسن ہولڈر نے اوپنر میانک اگروال کو 40 ویں اوور کی پانچویں گیند میں راہم کارن وال کے ہاتھوں سلپ کردیا۔ آسانی سے پکڑا اور 55 رنز کے اسکور پر پویلین لوٹ گیا۔

چائے کے بعد ، ویرات اور رہانے تین وکٹوں پر 157 رنز سے ہندوستانی اننگز کی قیادت کرنے کے لئے کریز پر واپس آئے ، لیکن چائے کے بعد فاسٹ بولر کیمر روچ نے اوور کی پانچویں گیند پر وکٹ کیپر کے ہاتھوں 24 رنز کے ذاتی اسکور پر اجنکیا رہانے کو کیچ دے دیا۔ پویلین لوٹ گیا۔ اننگز کے 72 ویں اوور کی پہلی ہی گیند پر ونڈیز کے کپتان جیسن ہولڈر نے وکٹ کے پیچھے ویرات کو کیچ دے کر ہندوستان کو پانچواں دھچکا دیا۔ ویرات 76 رنز کے ذاتی اسکور پر آؤٹ ہوئے۔

اس کے بعد ، ریسبھب پانت اور ہنوما وہاڑی نے ہندوستانی اننگز کی قیادت کی اور چھٹی وکٹ کیلئے مل کر 62 رنز کا اضافہ کرکے ٹیم کا اسکور 250 تک پہنچا دیا۔ ویسٹ انڈیز کے لئے سب سے کامیاب باؤلر کپتان جیسن ہولڈر تھے ، جنہوں نے 20 اوورز میں تین وکٹیں حاصل کیں۔ کیمر روچ اور راہقم کارن وال نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں